یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامي کوهدشت از دستگيري يک متهم و کشف 9 قطعه اشياء قيمتي در اين شهرستان، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ " يارالله عبدي چراغ" گفت: ماموران اين فرماندهي دربی دريافت اطلاعاتي مبني بر اينکه يک نفر در اطراف کوهدشت در امرارید و فروش اشياء عتيقه فعاليت دارد، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران با کارهاي اطلاعاتي فرد مورد نظر را در کوهدشت شناسايي و دستگير کردند.
 فرمانده انتظامي کوهدشت اظهار داشت: در بازرسي از منزل متهم تعداد 9 قطعه‌سنگ و شمشير قيمتي کشف شد.
 عبدي چراغ گفت: متهم همراه اشياء باستاني به مراجع قضائي معرفي شد.
 
کاهش 21 درصدي جرائم در بروجرد
فرمانده انتظامي بروجرد، از کاهش 21 درصدي انواع جرائم در نه‌ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين شهرستان، خبر داد.
سرهنگ " عليرضا دليري" گفت: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات پيشگيرانه، عوامل انتظامي اين شهرستان، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشمگيري داشته است.
وي در ادامه افزود: در بررسي به عمل آمده آمار كاهش انواع جرائم حوزه استحفاظي اين فرماندهي در نه ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش 21 درصدي داشته است.
دليري موفقيت پليس را، نتيجه تلاش شبانه‌روزی عوامل انتظامي اين شهرستان و بکار گيري اقدامات پيشگيرانه ازجمله، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس، راه‌اندازی گشت‌های آشکار رعد و افزايش گشت‌های فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس دانست.
فرمانده انتظامي بروجرد، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردم با پليس، در اجراي طرح‌های پاک‌سازی و انتظامي از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، در اسرع وقت از طريق فوریت‌های پليسي 110 اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
 
اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خرم‌آباد
فرمانده انتظامي شهرستان خرم‌آباد، از دستگيري 10 متهم تحت تعقيب و توقيف هفت‌دستگاه وسيله نقليه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد.
سرهنگ "صفي اله بيرانوند" گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي با همكاري پلیس‌های تخصصي، کلانتری‌های 14 و 15 اين شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در خرم‌آباد اجرا کردند.
 وي افزود: در اين طرح 10 متهم تحت تعقيب مراجع قضايي که يکي از آن‌ها شرور سابقه‌دار و زورگیر حرفه‌ای بود، دستگير شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به توقيف سه خودرو و چهار موتورسيکلت پلاک مخدوش و فاقد مدارک در اين طرح اظهار داشت: يکي از برنامه‌های ما در سطح شهرستان برخورد قاطع با وسايل نقليه متخلف است.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد تصريح کرد: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و شناسايي اماکن آلوده، تعداد شش ساختمان مخروبه که به محل تجمع معتادان تبديل شده بودند را تخريب و چهار معتاد را دستگير کردند.
بيرانوند يادآور شد: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خرم‌آباد يک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار نيز دستگير و به مراجع قضائي معرفي شد.
 
كشف هروئين و دستگيري 5 نفر در رومشكان
فرمانده انتظامي رومشكان، از دستگيري 5 نفر و كشف مقاديري هروئين در اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ " کرم حسين سپهوند" گفت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در رومشكان توسط پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان به اجرا در آمد.
وي در ادامه افزود: ماموران موفق به كشف مقدار 19 گرم هروئين و دستگيري 5 نفر شدند.
فرمانده انتظامي رومشكان ادامه داد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
سرهنگ سپهوند در پايان گفت: اجراي طرح مذكور باعث جلب رضايتمندي شهروندان شد كه تقدير و تشكر خود را از پليس اعلام داشتند.

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-10-13 16:03
چیزی رو که پیدا کردید ندید موزه تهران و اصفهان و تبریز ، باید یا همون کوهدشت یا لرستان باشه . ارث پدران ما رو به حراج نذاريد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا