یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رسیدگی به وضعیت درمان "زهرا" دختر جوان دلفانی که ۱۶ سال درگیر دو بیماری نادر است دستور رسیدگی فوری و ویژه داده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل تسنیم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رسیدگی به وضعیت درمان "زهرا" دختر 27 ساله دلفانی که سال‌ها با دو بیماری نادر دست‌وپنجه نرم می‌کند دستور ویژه داد.
مجید کیانپور رئیس مجمع نمایندگان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به دیدار خود با وزیر بهداشت در روز گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رسیدگی با وضعیت دختر جوان ساکن شهرستان دلفان دستور فوری داد.
وی افزود: وزیر بهداشت دستور داد تا معاون درمان وزارت بهداشت یک نفر را مسئول رسیدگی به این موضوع کند و هزینه درمان این بیمار را نیز متقبل شوند.
پس از انتشار گزارش وضعیت بیماری زهرا و شرح بیماری و مشکلات مالی او برای درمان، مردم نوع‌دوست لرستان سعی کردن با کمک‌های خود قدمی برای رفع مشکلات درمانی وی بردارند اما از آنجا که کمک‌های مردمی نتوانست مشکلات مالی زهرا را برای درمان برطرف کند این خبرگزاری پیگیری‌های خود را از طریق مسئولان ادامه داد تا اینکه با پیگیری رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و نماینده مردم دورود و ازنا روز گذشته شرح وضعیت بیماری زهرا و مشکلات مالی او به دست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسید که خوشبختانه وزیر بهداشت دستور فوری رسیدگی به وضعیت این بیمار را داده است.
با انتشار گزارش تسنیم دباره این دختر جوان، هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز خواستار رسیدگی به وضعیت این بیمار شد و مدیرکل بازرسی استانداری لرستان را مأمور رسیدگی به مشکلات درمانی زهرا کرد که پس از بازرسی کشکولی مدیرکل بازرسی استانداری لرستان و طولابی فرماندار دلفان بنا شد پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.
خبرگزاری تسنیم لرستان بیست و هفتم آذرماه 95 در گزارشی با عنوان« جدال 16 ساله "زهرا" با بیماری/ ای که دستت می‌رسد کاری بکن» به وضعیت بیماری و مشکلات زهرا دختر 27 ساله دلفانی پرداخت؛ دختر جوانی که 16 سال از عمر خود را درگیر دو بیماری نادر بوده که به دلیل وضعیت ضعیف مالی توانی برای درمان بیماری‌اش نداشته است.
زهرا مبتلابه بیماری نادری ریوی به نام (تراکئو پاتیا برانکو استوکندری پلاستیکا) است که چندین سال با درد و رنج نفس می‌کشد و به دلیل بیماری دیگری که پزشکان از آن به نام رینیت اتروفیک یادکرده‌اند از ناحیه بینی دچار مشکلات جدی شده است به‌طوری‌که غضروف بینی‌اش را ازدست‌داده و هفت بار تحت عمل جراحی قرارگرفته است.
ازآنجاکه زهرا به‌سختی نفس می‌کشد هم‌اکنون نیازمند یک دستگاه اکسیژن ساز است که امیدواریم مسئولان برای فراهم کردن این دستگاه نیز به وی کمک کنند.
مجموعه خبرگزاری تسنیم لرستان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس مجمع نمایندگان استان، استاندار لرستان، سایر مسئولان و مردم شریف استان که برای کمک به درمان این جوان لرستانی پیش قدم شدند کمال تشکر و قدردانی را دارد.

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-10-07 16:07
اگر مردونه کمک کنی آقای وزیر دمت گرم
نقل قول کردن
#2 لرستانی 1395-10-07 20:59
بخدا قسم من با شغل معلمی هر چند پول زیادی نمیدن ولی سرپرست یک یتیم را در بهزیستی قبول کردم.ما باید خودمون به خودمون کمک کنیم
نقل قول کردن
#3 جهان 1395-10-08 13:37
خودتون به خودتون کمک کنید وگرنه کسی بفکر این استان نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا