یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک فقره تصرف اراضی ملی به مقدار 27 هکتار در خرم آباد کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ علی احمدی تبار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مقادیر زیادی اراضی اطراف شهرستان خرم آباد را به صورت عدوانی تخریب و تصرف کرده است با توجه به اهمیت موضوع، رسیدگی به موضوع با هماهنگی مقام قضائی، در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در محل حاضر و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد، این شخص با تخریب 27 هکتار از اراضی ملی و تصرف منطقه مذکور مبادرت به زیر کشت بردن آنها کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ماموران متهم را شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل کردند، بیان داشت: وی در بازجویی به عمل آمده به جرم ارتکابی خود مبنی بر تصرف اراضی ملی اعتراف کرد .
سرهنگ احمدی تبار با بیان این که ارزش این زمین خواری بنا به اعلام نظر کارشناسان 27 میلیارد ریال برآوره شده است، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.


دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-10-07 00:49
چه خوش اشتها
نقل قول کردن
#2 حسینی 1395-10-07 08:50
ای کاش در تمام مناطق لرستان با چنین کسانی که کم هم نیستند برخورد قاطع صورت گیرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا