یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: در هر جامعه‌ای پویایی، نقدهای منصفانه و بیان اقدامات مثبت مسوولان از جانب مطبوعات با توسعه همراه بوده است،
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌الله خجسته‌پور" در دیدار با اعضای هیات مدیره‌ی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان که ظهر امروز در استانداری لرستان برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه تا به امروز دوستان رسانه‌ای در استان به‌خوبی از اقدامات دولت تدبیر و امید حمایت کرده‌اند و در راستای توسعه‌ی استان قلم زده‌اند.
 خجسته پور افزود: همراهی اصحاب محترم مطبوعات از چشمان مهندس بازوند دور نمانده است و بارها شاهد دفاع ایشان از قشر زحمتکش و شریف خبرنگاران بوده‌ام.
وی خاطرنشان کرد: در راستای یک همکاری دو جانبه این آمادگی وجود دارد، از طرف خانه مطبوعات و خبرگزاری‌ها یک منشور رسانه‌ای با موضوعاتی که دغدغه‌های جامعه‌ی مطبوعات محسوب می‌شود تهیه و پس از بررسی آن در شورای اطلاع‌رسانی آن را تبدیل به یک دستورالعمل نماییم.
سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری در بخش‌هایی دیگر از صحبت‌های خود اظهار داشت: همیشه خود را جزء خانواده‌ی مطبوعات می‌دانم و افتخار می‌کنم در مقاطع زمانی مختلف با بسیاری از دوستان رسانه‌ای در نشریات محلی همکاری داشته‌ام.
در این نشست یک ساعت و 30 دقیقه‌ای، اعضای هیات مدیره‌ی خانه مطبوعات ضمن تبریک به حبیب اله خجسته پور انتخاب هوشمندانه‌ی ایشان را نشان‌دهنده‌ی توجه استاندار به خواست عمومی مردم و اصحاب رسانه دانستند.
عزت اله چنگایی، کیانوش رستمی، حسن نجفوند، رامین جانی پور و رضا طولابی اعضای هیات مدیره‌ی خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های لرستان پس از تشریح بخشی از عملکرد خانه مطبوعات در 2 سال گذشته، دغدغه‌های جامعه‌ی مطبوعات را بیان کردند، تعامل بیشتر با اصحاب رسانه، توزیع آگهی‌ها از جانب ارشاد، حمایت از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز، جلوگیری از شکایت مدیران، تهیه‌ی پیش‌نویس منشور رسانه‌ای و ... از جمله بخش‌های صحبت‌های هر کدام از اعضای هیات مدیره به شمار می‌رود.





دیدگاه‌ها  

#1 بهنام احمدی 1395-10-04 20:56
کارخانه لاستیک سازی که سه سال پیش کلنگش را زدند الان چند درصد پیشرفت داره؟
نقل قول کردن
#2 کشوری 1395-10-04 23:57
به نقل از بهنام احمدی:
کارخانه لاستیک سازی که سه سال پیش کلنگش را زدند الان چند درصد پیشرفت داره؟

سال ۸۹ کلنگ مجتمع پانصد هزار تنی فولاد لرستان را به زمین زدند و گفتند لرستان را به پایتخت ذوب آهن و فولاد کشور میکنیم
ولی ما تا الآن فقط حرفش رو شنیدیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا