یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مشاور استاندار در امور اقوام و عشایر از مجوز فعالیت موسسه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عشایر استان خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری یافته، "شجاع دریکوند" افزود: پس از پیگیری‌های صورت گرفته ظرف سال‌های متمادی بالاخره توانستیم با حمایت‌های ویژه استاندار محترم مجوز فعالیت این موسسه را دریافت کنیم.
وی اظهار کرد: توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی عشایر یکی از اهداف مدنظر ما بود که با فعالیت این موسسه بخشی از آن محقق می‌شود.
مشاور استاندار لرستان گفت: تقویت فرهنگ ملی و استانی در قالب برگزاری درس گروهی‌ها، جشن‌ها و اعیاد از برنامه‌هایی است که در این موسسه انجام می‌شود.
معرفی صنایع‌دستی عشایر که یکی از قطب‌های اقتصادی در سال اقتصاد مقاومتی است هم از دیگر اهداف این موسسه است که دریکوند به آن اشاره کرد.
وی افزود: همچنین در راستای توانمندسازی عشایر به منظور توسعه اقتصادی استان برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.
مشاور استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین گردهمایی و همایش عشایر لرستان گفت: این همایش ظرف چند ماه آینده در استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: این موسسه دارای هیات امنا است همچنین 19 کارگروه اهداف موسسه را پیگیری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 تاراز 1395-09-26 09:46
چکار میخوان بکنند؟
فعالیتشون در چه زمینه ای است؟
نقل قول کردن
#2 شهروند 1395-09-26 15:20
یک ngo یا همون تشکل مردم نهاد ثبت کردند حالا کاری نکرده ببین چه شلوغش کردند ...برادر من ،دهها انجمن غیر دولتی تو همین استان هستش که سالهاست از کیس خود به مردم و محیط زیست دارن خدمت می کنند و اینقدر هم شلوغش نکردن . انجمن معتادان گمنام داریم که به اندازه کل دستگاههای دولتی با هزینه های میلیاردی تلاشهای پشمگیری کردند برای سلامت جامعه بدون کمک مالی از کسی .
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-09-26 15:28
موضوع فرهنگی اجتماعی در راستای همدلی بیشتر اقوام ... چه ربطی به اقتصاد عشایر داره که در متن آورده شده ... ضمنا استاندری حق نداره پولی به انجمن تازه تاسیس بده در جایی که ما دهها انجمن فعال داریم که سالهاست دارن کار فرهنگی انجام می دهند و حتی استانداری همراهی هم با اونها نداره . امید وارم شاهد تبعیض نباشیم .
نقل قول کردن
#4 م 1395-09-26 20:57
اقای استاندار لطفا بر اقای x نظارت بفرما. ادارات را از فک و فامیلشو پر کرده. ایشان بدجور پارتی بازی میکند.
نقل قول کردن
#5 اصغر دریکوند منطقه کرکی 1395-09-26 23:03
آفرین بر شجاع که واقعا شجاع هست درد عشایر را میداند اونها که مخالف هستند چکار با عشایر دارند حاج شجاع خودش عشایر هست و میداند چکاری برای عشایر بکند من این پیگیری این فرد با اخلاق را ارج مینمایم و از طرف عشایر بخش مرکزی که خود ساکن تخت چان هستم و الان در منطقه کرکی دارم این تبریک را در زیر کپر و بخاری هیزم سوزدست مرزاد به حاج شجاع میدهم اجرت با حسین برادر شما اصغر دریکوند منطقه کرکی
نقل قول کردن
#6 کوشکی 1395-09-27 10:23
دکتر مظفر افشار (پدر بلوط ایران) خود به تنهایی ماهانه هزاران نهال بلوط در منزل و حیات خانه اش پرورش میدهد و بدون انتظار کمک از کسی خودش به تنهایی در دامنه کوهها و تپه های شهر میکارد.استادمون میگفت دانشکده کشاورزی با هشتاد هکتار وسعت به اندازه این فرد درخت و نهال نکاشته است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا