یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با بیان اینکه نظارت سیستمی بر برنامه ششم اعمال می‌شود، گفت: برنامه ششم احتمالاً در دستور کار هفته آتی مجلس قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدابخشی" ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمیسیون تلفیق امروز آخرین نشست خود را برگزار کرد، گفت: 45 جلسه چندین ساعته در کمیسیون تلفیق برگزار شد و تمام مواد لایحه برنامه که 35 ماده بود مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهای کمیسیون‌های تخصصی، کمیته‌های تخصصی کمیسیون تلفیق و پیشنهادات نمایندگان کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایحه ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در برنامه ششم توسعه صورت گرفته و متمایز از دوره‌های گذشته است، افزود: یکی از این اقدامات احکام مناسب برای نظارت بر عملکرد برنامه ششم توسعه است به دلیل اینکه یکی از دلایل عدم اجرای برنامه‌های گذشته توسعه عدم نظارت کافی مجلس بر برنامه‌های مذکور بوده است.
خدابخشی ادامه داد: مجلس به جای نظارت سنتی که تاکنون اعمال شده و جوابگو نبوده و ناکارآمد بوده است، احکامی در برنامه ششم توسعه آورده شده که نظارت سیستمی را بر برنامه اعمال کند برای اینکه اطمینان حاصل شود که برنامه حتماً اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه وظایفی برای سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات در کمیسیون تلفیق پیش بینی شده تا جایگاه نظارتی مجلس در برنامه ششم توسعه تقویت شود، یادآور شد: به زودی لایحه برنامه ششم توسعه چاپ می‌شود و پس از چاپ تا 10 روز نمایندگان فرصت دارند که پیشنهادات خود را برای بررسی در صحن علنی مجلس ارائه دهند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به اینکه جداول اهداف کلان و کمی و همچنین منابع مالی سرمایه‌گذاری در کمیسیون متبوعش تصویب شده است، تصریح کرد: با توجه به اهدافی که داشتیم هدف‌گذاری‌ها اصلاح شده است و احتمالاً هفته آتی برنامه ششم توسعه در دستور کار صحن علنی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 جهانبخش 1395-09-23 19:57
نمایندگان استان به دنبال جذب بودجه برای تکمیل سدهای استان باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا