یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل  شرکت گاز لرستان گفت: مصرف گاز استان در نیمه نخست آذر امسال 111 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 میلیون مترمکعب بیشتر است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی" بیان کرد: مصرف گاز در ماه‌های مهر و آبان سال گذشته به ترتیب 94 میلیون مترمکعب و 155 میلیون مترمکعب بود و در سال جاری این ارقام 98 میلیون مترمکعب و 153 میلیون مترمکعب بودند.
وی افزود: سرمای ناگهانی هوا در ابتدای آذر موجب افزایش ناگهانی مصرف گاز شد و شرکت گاز ناچار به اعمال محدودیت در گاز صنایع گردید تا گاز مشترکین خانگی قطع نگردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: بیشترین و کمترین مصرف روزانه در آذرماه امسال مربوط به‌روزهای پنجم و یکم این ماه بود که به ترتیب حدود 11 و 6 میلیون مترمکعب گاز در این روزها مصرف شد، درحالی‌که آذرماه سال 94 مصارف روزهای پانزدهم و هشتم با رقم حدود 6.5 و 4.6 میلیون مترمکعب بیشترین و کمترین مصارف روزانه در نیمه نخست این ماه بودند.
شمس خرم‌آبادی با اشاره به اینکه شرکت ملی گاز ایران همواره روش‌های صرفه‌جوئی ضروری را به اطلاع مردم می‌رساند افزود: امید می‌رود مصرف گاز شکل منطقی و اصولی گرفته و این انرژی پاک بیشتر در حوزه صنعتی و رونق‌بخش تولید مصرف و موجب توسعه استان شده و از هدر رفت در بخش خانگی جلوگیری گردد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا