یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده الیگودرز اظهار داشت: وزارت نیرو تمام خواسته‌های ما را در بحث جبران خسارات طرح قمرود پذیرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛"محمد خدا بخشی "ظهر امروز در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جایگاه‌هایی که در مجلس در اختیار دارد گفت: همان‌گونه که قول داده بودم جایگاه‌های خوبی نظیر عضویت در کمیسیون برنامه‌وبودجه را در اختیار گرفته و می‌خواهم از این جایگاه‌ها برای خدمت به مردم الیگودرز استفاده کنم.
خدا بخشی به خدمات انجام‌شده در حوزه بهداشت و درمان اشاره نمود و افزود: برای اولین بار با پیگیری‌هایی که انجام دادم جذب متخصص جراحی مغز و اعصاب برای الیگودرز رقم خورد و اولین جراحی هم در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) با موفقیت انجام شد و بیمارستان شهید ولیان هم این ظرفیت را دارد و با جذب تجهیزات و انجام اقدامات دیگر در این حوزه، الیگودرز به قطب درمانی شرق لرستان مبدل خواهد شد.
وی تأسیس درمانگاه فرهنگیان و دریافت مجوز کلینیک شبانه‌روزی تأمین اجتماعی را هم از دیگر اقدامات حوزه درمان دانست و گفت: به دنبال جذب متخصصان و کادر مجهز درمانی جهت مراکز درمانی الیگودرز هستیم.
نماینده الیگودرز با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری الیگودرز 25 سال است با یک‌رشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد و باید تاکنون به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء می‌یافت افزود: مجوز 5 رشته برای دانشکده پرستاری الیگودرز گرفته‌شده است و دو رشته قطعی برای جذب دانشجو قطعی شد و سه رشته دیگر هم در حال انجام مراحل قطعیت یافتن است.
خدا بخشی با اشاره سفر مدیرکل آموزش‌وپرورش به الیگودرز گفت: در این سفر مبلغ 180 میلیون تومان نقدی و غیر نقدی به الیگودرز کمک شد و در این ایام کمک‌های آموزش‌وپرورش به الیگودرز بی‌سابقه بوده و تعداد 15کامیون تجهیزات به الیگودرز انتقال‌یافته است.
وی به پرورش ماهی سد حوضیان اشاره نمود و افزود: با توجه به مخالفت‌های امام‌جمعه و نماینده سابق و مردم با طرح مذکور من نیز پیگیری نمودم و قرارداد 10 ساله طرح را به یک سال کاهش دادم و این طرح اردیبهشت‌ماه سال آینده جمع خواهد شد و حوضیان به دهکده گردشگری تبدیل می‌شود.
نماینده الیگودرز به طرح قمرود و خسارات آن‌هم اشاره‌ای داشت و افزود: طی جلسات و بازدیدهایی که برگزار شد خواسته‌های خود را بیان نمودیم و وزارت نیرو با تمام این خواسته‌ها در بحث جبران خسارات قمرود موافقت نمود.
خدا بخشی با اشاره به اینکه تهدیدات قمرود را به فرصت تبدیل خواهیم نمود، افزود: تحویل ایستگاه پمپاژ ‌که نماینده سابق هم پیگیر شده بود و ادامه عملیات سد عالی محمود و اختصاص بخشی از آب انتقالی به الیگودرز ازجمله خواسته‌هایی بود که وزارت نیرو با آن‌ها موافقت نمود ه است و اجرایی می‌شوند.
وی هم‌چنین به دریافت موافقت اصولی مرکز رشد اشاره نمود و افزود: این مرکز دو سال قبل در دانشگاه آزاد الیگودرز افتتاح شد درحالی‌که ما تازه پس از 6 ماه پیگیری موافقت اصولی آن را گرفته‌ایم.
نماینده الیگودرز افزود: در این مدت کوتاه اقدامات بسیاری صورت گرفته است که در فرصتی مناسب به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-09-12 17:38
آقای نماینده حالا که به این جایگاه بالا رسیدی پیگیر تشکیل فراکسیون نماینده گان مناطق لر نشین باشید
نقل قول کردن
#2 خایدالو سیتی 1395-09-12 18:08
چرا اسمشو گذاشتن لجنرود..بایستی ی اسم لری بزارن رو طرح انتقال آب...باید اسمشو عوض کنن..
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-09-12 19:17
نماینده محترم لطف کنند حق آبه شهر الیگودرز رو هم از اون سدها تامین کنند و بی خیال حق آبه شهر مظلوم ازنا شوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا