یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد  بابیان اینکه برخی مواقع اعلام می‌شود که مردم عوارض شهرداری را پرداخت نمی‌کنند گفت: این امر به دلیل تبعیض‌ها و نا عدالتی‌هایی بوده که مردم می‌بینند.
به گزارش پایگاه خبری یافته،"آیت‌الله سید احمد میرعمادی "در حاشیه خطبه‌های امروز نماز جمعه بیان کرد: گزارش‌هایی به من رسیده در خصوص عوارض برخی پاساژها، هتل‌ها، پروانه‌های ساختمانی و زمین‌های تفکیک‌شده از
سوی اعضای شورای شهر که چه تخفیف‌های کلانی داده می‌شود.
میرعمادی با اشاره به اینکه به شورای شهر و شهرداری اعلام می‌کنم که این پرونده‌ها را دوباره بررسی کنند گفت: در غیر این صورت اعلام می‌کنم که از فلان هتل، فلان پاساژ که باید عوارض‌هایی گرفته شود، چقدر گرفته نشده و تخفیف‌های بیجا داده‌شده است.
وی افزود: چرا کسی که خانه کوچکی دارد یا می‌خواهد خانه کوچکی احداث کند تا قِران آخر از وی عوارض گرفته می‌شود و این در حالی است که ده‌ها و صدها میلیون تومان برای برخی افراد تخفیف عوارض صورت می‌گیرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه شهرداری و شورای شهر این پرونده‌ها را دوباره بازنگری کنند در غیر این صورت من نام می‌برم ادامه داد: چرا در حق مردم ظلم می‌شود و این در حالیست برخی افراد بر ثروت خود انباشته می‌کنند و این روند زمینه را برای فساد، تخفیف‌های بیجا، رشوه و سوءاستفاده فراهم کرده است.
میرعمادی با تأکید بر اینکه باید جلوی اختلاس و تخفیف‌های کذایی گرفته شود گفت: مردم باید از ترس سیلاب و بارندگی نتوانند در نماز جمعه حضور پیدا کنند برای اینکه خطر وجود دارد، این در حالی است که تخفیف‌های ده‌ها میلیون و صدها میلیون به برخی افراد داده می‌شود.
وی تأکید کرد: رسانه‌ها نیز در این رابطه مسوول هستند و این پرونده‌ها را باید اطلاع‌رسانی کنند که مردم متوجه شوند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 حسن 1395-09-12 16:27
کاملا درسته به نظرم از طریق هییت بدوی استانداری موضوع بررسی شود به نتیجه خواهد رسی بنده قبلا بررسی کردم حرف امام جمعه محترم درسته
نقل قول کردن
#2 حسن 1395-09-12 16:30
مدیر محترم یافته
لطفا از طریق هییت تخلفات اسنانداری موضوع تذکر به جا امام جمعه محترم را اطلاع رسانی نمایید
نقل قول کردن
#3 دلیری 1395-09-12 18:14
ممنون از ایشون اگر تخفیفی هست بایست به شکل مساوی در اختیار همگان قرار گیرد
نقل قول کردن
#4 مهندس 1395-09-12 20:49
درود بر شما ...واقعا حرفتون رو باید با طلا نوشت..
ما یه کار ساختمونی داشتیم 1 متر و 90 سانت عقب نشینی کردیم
مرحله بعد یک متر و بیست سانت
عملا کل زمین و حیاط منزل از بین رفت
در حالی که نقشه تایید شده شهرداری 60 سانت بود
الانم که بعضی از همسایه ها گردنشون کلفتع و شهرداری برای اونا عقب نشینی لحاظ نکرده
نقل قول کردن
#5 علی 1395-09-13 12:22
سلام امام جمعه اگر تخلفی دیده باید به سازمان بازرسی گزارش بده و خودش از طریق سازمان بازرسی پیگیری کنه و گزارش را از تریبون نماز جمعه به مردم بگه اگر اینطور باشه و برای گرفتن حق مردم باشه
نقل قول کردن
#6 بهداد 1395-09-13 22:03
مصلی الغدیر و کتابخانه مرکزی خرم آباد که تنها یک طبقه است بعد از دوازده سال پس کی تکمیل میشود؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا