یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: 55 میلیارد تومان هزینه شده در مسکن مهر استان بلاتکلیف است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: 55 میلیارد تومان هزینه شده در مسکن مهرهای لرستان بلاتکلیف بوده و ظلم است که این میزان اعتبار را هزینه کنیم و در نهایت واحدهای این پروژه بدون متقاضی بمانند.
وی بیان کرد: برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان به 50 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم و اگر واحدهای این پروژه بدون متقاضی بمانند صرف این میزان هزینه ظلم در حق استان است.
بازوند اضافه کرد: ظرف یک ماه آینده تکلیف 1728 واحد مسکن مهر خود مالک در استان معین شود و در صورتی که سازندگان آنان مایل به دریافت تسهیلات نیستند، وام یارانه‌ای آنان قطع شود.
استاندار لرستان یادآور شد: نمی‌شود که پروژه مسکن مهر استان تا ابد باز بماند و باید با ارائه راهکارهای مناسب فکری به حال آن استان کرد.
وی ادامه داد: علیرغم اینکه وضعیت پروژه مسکن مهر استان نسبت به بسیاری از استان‌های دیگر بهتر است، باید هر چه سریع‌تر پرونده آن در استان بسته شود.
بازوند خاطرنشان کرد: باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای 2689 واحد مسکن مهر استان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی باشیم؛ بدون هیچ محدودیتی این پروژه‌ها با امکان دریافت تسهیلات به سرمایه‌گذاران متقاضی واگذار می‌شود.
وی تصریح کرد: معاون عمرانی استانداری با فرمانداران جلسه‌ای در خصوص رفع مشکل‌های مسکن مهر برگزار کند و حتی در صورت لزوم کلیه واحدهای بدون متقاضی به قیمت پایین به فروش برسد.

دیدگاه‌ها  

#1 پاپی 1395-09-02 01:20
مرکز آمار ایران سال 1391 گزارش داد که به خاطر احداث همین پروژه غیرکارشناسی مصرف مهر ظرف پنج سال قیمت مسکن در کل کشور به طور متوسط 4/6 برابر شد. یعنی خونه ایی که شما فرضاً باید صد تومن می خردید رو باید چند سال بعد چهارصد و شصت میلیون تومن شد. نتیجه اینکه قرار بود فقرا خونه دار شن ولی عملا مالکین و ثروتمندان ثروتمندتر شدند.
نقل قول کردن
#2 محمدی 1395-09-02 15:40
سال۸۶برای مسکن مهرکمالوند خرم آباد ثبت نام کردم ولی پس از ده سال هنوز تحویلم ندادند.متأسفانه خوب هم جایابی نشدند
نقل قول کردن
#3 مهکی 1395-09-15 15:03
مسکن مهر پلدختر چند سال است که بیشتر واحدهای ان فقط به علت نداشتن انشعاب برق و گاز افتتاح نشده و در طول دو سال گذشته مبلغ 5 میلون آورده متقاضی و5 میلیون به وام اضافه گردیده و هیچ گونه تغییری در ان انجام نشده نه آسانسور و نه پارکینگ ومسئولین فقط به دنبال افتتاحیه آنها در هفته دولت یا دهه فجر می باشند سیاسی بازی بس است به فکر مردم باشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا