یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم الیگودرز گفت: تا زمانی که نیروی بیکار در این شهرستان باشد اجازه تضییع حقوق آن‌ها را نمی‌دهیم.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد خدا بخشی"ظهر امروز در اولین همایش ملی علوم کاربردی و مهندسی گفت: هنگامی‌که این شهرستان از بیکاری رنج می‌برد انصاف نیست در مبحث استخدام تنها نیروهای غیربومی دیده شوند که این موضوع را من با جدیت پیگیری می‌نمایم و تا زمانی که نماینده مردم هستم نمی‌گذارم حقوق الیگودرز پایمال شود.
وی به روال نادرست به‌کارگیری نیروهای جهاد کشاورزی اشاره نمود و افزود: از تعداد 14 نفر مستخدمین غیربومی که سال 93 قبول شده بودند با پیگیری‌های انجام گرفته 9 نفر نیروی بومی جایگزین آن‌ها نمودیم و این مباحث در بیمارستان هم ادامه دارد.
خدا بخشی افزود: من علاوه بر الیگودرز نماینده لرستان هستم و یقیناً در تهران حقوق تمام استان را در نظر می‌گیرم اما تعصب و تعلق‌خاطر ویژه به الیگودرز دارم و از حقوقش دفاع خواهم نمود.
وی با اشاره به مشکلات الیگودرز گفت: امروز هنگامی‌که عضو کمیسیون برنامه و بودجه شده‌ام متوجه می‌شوم شهرستان الیگودرز چه فرصت‌های طلایی را در گذشته از دست داده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: بدون شک در این جایگاه باید با تدابیری امتیازات و پیشنهادات را به سمت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هدایت نمود و امروز هم مصوباتی در مجلس نهایی می‌شود که منافع بسیاری را نصیب شهرهای کمتر توسعه‌یافته نظیر الیگودرز خواهد نمود.
وی با اشاره به اقدامات مناسب کمیسیون تلفیق گفت: اختصاص 3 درصد از 100 درصد درآمد نفت و گاز به مناطق کمتر توسعه یافته و یک درصد به حمل‌ونقل ریلی و همچنین امتیازات ویژه برای اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت و کشاورزی و نیز حمایت از بخش خصوصی از جمله دیگر مصوباتی هستند که تأثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت.
 عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: از جمله اقدامات در دست پیگیری و اجرا می‌توانیم به پیگیری پالایشگاه، اتصال الیگودرز به خوزستان از سمت لالی و مسجد سلیمان، پیگیری شروع عملیات مجتمع کشت و صنعت و آماده‌سازی آن جهت راه‌اندازی در سال آینده با اشتغال‌زایی 700 نفر و احداث شهرک گلخانه‌ای با 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و موارد بسیاری دیگر اشاره نماییم.
وی با اشاره به شرایط امروز الیگودرز و مشکلات پیش رو گفت: امروز همه باید تلاش کنیم و به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی تنها به فکر رفع مشکلات باشیم و من هم با مردم عهد کرده و به عهدم پایبند هستم و برای پیشرفت و توسعه الیگودرز به کمک همه دلسوزان نیازمندم.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-08-20 23:00
جناب نماینده محترم بزرگترین کاری که شما باید دهید گرفتن حق ابه لررود(قمرود) می باشد اگر این کار را انجام دادید به وظیفه نمایندگی خودت عمل کردی و مردم به شما افتخار خواهند کرد
نقل قول کردن
#2 جمشید 1395-08-21 08:56
خسته نباشی
حواستون هم به سرچشمه های دز و کرخه باشه تا حق مردم خوزستان و وقم ضایع نشه
نقل قول کردن
#3 محمد 1395-08-21 10:16
چقدر قشنگ شعار میده
افرین
نقل قول کردن
#4 سجاد 1395-08-21 11:07
ردود بر شرف و انسانیت این مرد بزرگ
نقل قول کردن
#5 بهمن 1395-08-21 14:29
امیدوارم حقآبه و آب بها به الیگودرز لرستان بدهند تا بتواند خسارات وارده در انتقالات متعدد آب را جبران کنند.
نقل قول کردن
#6 بچه لر 1395-08-22 09:54
درود بر نماینده محبوب و زحمت کش الیگودرز جناب آقای دکتر خدابخشی ، مطمئن باشید زحمات شما نزد خدا و مردم بی پاسخ نخواهد ماند و همگان به نیکی تز شما یاد می کنند. خدا یارتان امیدوارم در این مدت باقیمانده الیگودرزی آباد و توسعه یافته بسازید که مایه افتخار هر الیگودرزی باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا