یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه خرم‌آباد گفت: واقعه ریز علی دهقان در خرم‌آباد تکرار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، سرهنگ پاسدار ماشاالله بازگیر در دیدار با " محمد خدادادی" که در جریان سیل خرم آباد جان یک زن را نجات داده بود، اظهار داشت: ایثارگری مختص به زمان جنگ نیست لکن هرلحظه جوانان ما اتفاقی بیافتد وارد عمل می‌شوند و پای‌کار هستند.
وی با بیان این‌که مردم ما ولی‌نعمت انقلاب هستند و تنها چیزی که دشمن را از پا درآورده همین حرکات مردم است، ادامه داد: مردم در آن روز دنبال کار خیر بودند و هرکسی دنبال فداکاری و ایثارگری بود.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: بسیج در راستای فرهنگ کار می‌کند لکن جوانان ما زمانی که چنین کارهایی را انجام می‌دهند لذت می‌بریم.
سرهنگ بازگیر تصریح کرد: بسیجیان در آن روز پیامک می‌دادند و اعلام آمادگی می‌کردند که هر جا نیاز است کمک‌رسانی انجام دهیم.
شایان ذکر است در جریان سیلاب دوشنبه گذشته خرم‌آباد یک دختر دانشجوی اهل ایلام به نام فروزان مرادوند (دانشجوی رشته زیست‌شناسی) جان خود را از دست داد و نسرین محمدی (دانشجوی رشته شهر شناسی) در بیمارستان بستری شد.




 خبر و عکس : مصطفی باقری

فرمانده سپاه خرم‌آباد از ناجی دختر اصفهانی تقدیر کرد

فرمانده سپاه خرم‌آباد از امین نظری؛ ناجی دانشجوی اصفهانی در سیل اخیر خرم‌آباد تقدیر کرد.
وی در شبی که سیل در خرم‌آباد جاری شد با جان‌فشانی موفق شد دانشجوی دختر اصفهانی را از مرگ حتمی نجات داده و سپس او را به بیمارستان برساند.
نظری از اعضای فعال انجمن‌های زیست‌محیطی و اجتماعی استان است.

دیدگاه‌ها  

#1 صادق 1395-08-20 12:19
احسن اقای خدادادی ، غیرت لری را نشان دادی ، انشاالله سلامت و موق باشید ، و تاسف برای راننده بی مسولیت پژو که اگر قدری همت میکرد اون اتفاق ناگوار برای دانشجوی ایلامی نمی افتاد
نقل قول کردن
#2 صادق 1395-08-20 12:23
احسن به آقای خدادادی که غیرت لری را نشان داد ، انشاالله همواره سلامت باشند و تشکر از سرهنگ بازگیر و تاسف و افسوس برای ان جوان بی مسولیت راننده پژو که اگر قدری همت میکرد آن اتفاق ناگوار برای دانشجوی ایلامی اتفاق نمی افتاد
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-08-20 15:06
احسن بر این مردان باغیرت و با شرافت لازم است از طرف استاندار و شورای شهر نیز از انان قدردانی تا برای همشه خاطره رشادت انان الگوی جوانان ونوجوانان شهرمان باشند.
نقل قول کردن
#4 ی شهروند 1395-08-20 16:11
راننده پژویی ک در روز حادثه حضور داشتی خاک بر سرت بیغیرت..اگه وجدان داشته باشی باید روزی هزار بار بمیری...چون در اون صحنه همه دیدن ک بویی از انسانیت نبردی..
نقل قول کردن
#5 lمیر 1395-08-20 16:52
احسنت به آقای بازگیر بایدازاین حرکتها قدردانی شود تادرجامعه نهادینه شوند
نقل قول کردن
#6 میلاد 1395-08-20 18:06
به نقل از ی شهروند:
راننده پژویی ک در روز حادثه حضور داشتی خاک بر سرت بیغیرت..اگه وجدان داشته باشی باید روزی هزار بار بمیری...چون در اون صحنه همه دیدن ک بویی از انسانیت نبردی..

دوست عزیز ضمن رعایت احترام زود قضاوت نکنید اگر فیلم را ببینید اون راننده جوان اونقدر احساس مسؤلیت کرد که بایستد و توقف کند و با آن تگرگ و باران شدید و ترافیک سنگین از ماشین پیاده شد و برای کمک به آن دانشجو پیاده شد و تمام تلاشش را هم کرد ولی دانشجو(نسرین محمدی)لیز خورد و به کانال آب افتاد و کمی پایین تر مردم او را از آب درآوردند.اگر راننده پژو بیشتر خم میشد مطمعن باشید خودش به آب پرت میشد.
نقل قول کردن
#7 محمد 1395-08-24 10:55
انشاالله خدابهشون عزت بده
نقل قول کردن
#8 سمانه 1395-08-25 13:18
راننده پژوطبق شنیده ها لرنبوده وکرجی بوده ودانشجوی دانشگاه خرم آبادهست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا