یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار الیگودرز گفت: کوره کارخانه شیشه لرستان نیاز به بازسازی دارد و هر لحظه احتمال دارد از مدار خارج و 220 کارگر از کار بیکار شوند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «ولی اله میرزایی» در جلسه ستاد تسهیل اشتغال این شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران استانی برگزار شد گفت: در حال حاضر علاوه بر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی مهمی نظیر شیشه لرستان، فولاد و هما رشتن تعداد 5 کارخانه آرد و تعداد 14 واحد معدنی تولید پودر میکرونیزه فعال می‌باشند.
میرزایی اصل افزود: الیگودرز دارای 180 واحد صنعتی است که 40 درصد از آن‌ها تعطیل است و 60 درصد هم نیمه فعال و یا فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه 52 واحد مجوز دار سنگ تزیینی و کربنات در الیگودرز فعالیت می‌نمایند افزود: 35 درصد از این تعداد معدن در حوزه تولید سنگ‌های تزیینی فعالیت می‌نمایند.
میرزایی اصل گفت: در الیگودرز از تعداد 70 واحد سنگ‌بری تنها 30 درصد فعالیت می‌نمایند که برای راه‌اندازی دوباره واحدهای تعطیل نیاز به حمایت است.
فرماندار الیگودرز به بازدهی عمر تجهیزات واحدها و اتمام زمان آن‌ها اشاره نمود و افزود: کوره کارخانه شیشه لرستان نیاز به بازسازی دارد و هرلحظه احتمال دارد از مدار خارج و 220 کارگر از کار بیکار شوند.
وی به فعالیت معادن کربنات کلسیم اشاره نمود و افزود: متأسفانه فعالیت آن‌ها و عرضه محصولات به‌صورت خام فروشی است که باید ایجاد صنایع تبدیلی را در کنار این معادن مدنظر قرار دهیم.
فرماندار الیگودرز با تأکید بر لزوم حمایت بانک‌ها از تولید گفت: بانک‌ها نقش بسزایی در بحث اشتغال و تولید کشور ایفا می‌نمایند که لازم است بیشتر پای‌کار باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا