یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان محدودیت ترافیکی جاده‌های استان را در ایام اربعین حسینی اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی زندی‌فر" ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی انجام می‌شود.
وی افزود: در این راستا تردد تمامی تانکرهای سوخت‌رسان عراقی از ساعت هفت روز سه‌شنبه 25 آبان جاری تا ساعت 24 جمعه پنجم آذر در محورهای ارتباطی این استان ممنوع است.
زندی‌فر اظهار کرد: همچنین تردد تریلرها و کامیون‌ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز طی این مدت در محور پل‌دختر - اسلام‌آباد و پل‌دختر - اندیمشک و بالعکس ممنوع می‌شود.
مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان همچنین با اعلام آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: حفظ ایمنی تردد، تکریم زائران اربعین حسینی، تامین وسایل نقلیه سالم و مناسب و هماهنگی کامل با این اداره کل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز مهران از مهم‌ترین وظایف مدیران و متصدیان شرکت های مسافربری استان است.
زندی‌فر خواستار تعامل تمامی شرکت های امداد خودرو با پلیس‌راه و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان شد و افزود: این شرکت ها باید آمادگی کامل برای استقرار اکیپ سیار در طول مسیر زائران را داشته باشند.

خبر: رضا عبدی

دیدگاه‌ها  

#1 دیناری 1395-08-17 18:34
جاده پلدختر به خرم آباد کی چهارخطه و ایمن میشود؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا