یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه موقت الیگودرز گفت:جلسات مدیران کل در شهرستان باید برای مردم سود داشته باشد و اگر آمدن و رفتن مدیران استان و برگزاری جلسات آن‌ها در شهرستان برای مردم سودی نداشته باشد به دنبال بقای خود هستند.
به گزارش ایگاه خبری یافته به نقل از نیوز الیگودرز حجت‌الاسلام ترکی امام‌جمعه موقت الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و دانش آموزان گفت: در این دیدار حضرت آقا مطالبی بیان داشتند که باید فصل الخطاب مسؤولین و مردم باشد که یقیناً اگر مسؤولین به سخنان ایشان جامه عمل بپوشانند شرایط کشور ازآنچه هست بهتر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور ضمن تحریف مواضع حضرت امام در مقابل آمریکا سعی دارند نسل جوان را دچار انحراف نمایند افزود: اعتماد به جوان، خودباوری و امید به آینده و نترسیدن از دشمنان ازجمله رموز پیروزی و رفع مشکلات کشور است.
ترکی با برشمردن بدعهدی‌های آمریکا در طول نزدیک به چهار دهه گذشته گفت: متأسفانه برخی نمی‌خواهند باور نمایند که آمریکا دست از دشمنی با ملت ما برنداشته است که لازم است مردم هوشیار باشند و مسؤولین هم‌دست از خوش‌باوری بردارند.
وی به اختلاس 8 هزار میلیارد تومانی در صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره نمود و افزود: به‌رغم تکذیب مسؤولین و حتی عنوان وام به راین اختلاس نهادن توسط رئیس‌جمهور متهم عنوان می‌دارد تنها 3 هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.
خطیب نماز جمعه با اشاره به داستان وادار شدن وزیر آموزش‌وپرورش به استعفا برای عدم پاسخگویی به مجلس گفت: قوه قضاییه باید نسبت به برخورد با این تخلف آشکار اقدامی اساسی و قانونی انجام دهد.
وی به برگزاری جلسات مدیران استانی در شهرستان اشاره نمود و افزود: اگر آمدن و رفتن مدیران استان و برگزاری جلسات آن‌ها در شهرستان برای مردم سودی داشته باشد قدم آن‌ها روی چشم ما جا دارد اما اگر قرار باشد بیایند و حق مأموریتی بگیرند و ناهاری بخورند و بروند و حضورشان نتیجه‌ای نداشته باشد یقیناً برای ماندن و بقای خودشان است که نمایندگان باید مراقب باشند.
امام‌جمعه موقت الیگودرز با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی دستگاه‌ها رئیس ندارد افزود: این ازجمله مشکلاتی است که مردم درخواست رفع آن‌ها رادارند.
وی همچنین به قانون‌شکنی در کمندان و سراب انتقال آب شرب به الیگودرز و ازنا اشاره نمود و افزود: به‌رغم سخنان امام‌جمعه و پیگیری مطبوعات و رسانه‌ها متأسفانه گویا گوش شنوایی نیست که در این راستا از مسؤولینی که دلشان برای این شهر و مردم می‌سوزد می‌خواهیم برخورد نمایند و رسانه‌ها هم کمک نمایند تا مشکل رفع شود.
رئیس ستاد عتبات و عالیات شهرستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود اربعین امسال 2 میلیون زائر وارد عراق شود افزود: در راستای برگزاری باشکوه این حماسه کم‌نظیر از تمام مردم درخواست کمک داریم.
ترکی به برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس باهدف آمادگی برای دفاع از حرم اشاره نمود و افزود: این رزمایش سراسری به فرماندهی استان لرستان در حال برگزاری است و شهرستان الیگودرز هم با تلاش فرمانده و مجموعه ناحیه مقاومت بسیج رزمایش خوبی برگزار نموده که باید از آن‌ها و همه بسیجیان قدردانی نماییم.

دیدگاه‌ها  

#1 کشوری 1395-08-17 19:12
احسنت…واقعأ حق رو گفتید…اینهمه جلسه و نشست و کنفرانس باید گره ای از مشکلات را باز کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا