یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای شهر خرم‌آباد خواستار مشارکت بیشتر تشکل‌های مردمی و تسریع در روند توسعه فضای سبز شهری شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ محمدحسین پور در دیدار با مظفر افشار پدر بلوط ایران گفت: خرم‌آباد بایستی به شهری درخور نام خود تبدیل شود و توسعه فضای سبز در جهت طراوت شهر، پالایش هوا، جذب گردشگر و... از بهترین و در دسترس ترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف است.
وی همچنین اظهار داشت: مدیریت شهری بایستی از ظرفیت علمی و عملی و دلسوزی گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برای حفظ و ترمیم محیط‌زیست استفاده نماید و به سازمان‌های مردم‌نهاد در همه جهات اعتماد کامل داشته باشد.
حسین پور افزود: جایگاه واقعی سمن‌ها مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری است نه مداخله در کشمکش‌های سیاسی و منافع جناحی و اگر امروز به‌عنوان بازوی اجرایی به خدمت دولت‌ها درآمده‌اند نباید مورد سوءاستفاده قرار بگیرند و فقط ابزاری برای تبلیغات مدیران تبدیل شوند.
رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد ممکن است ناخواسته بجای صف‌شکن شدن به سپر بلای افراد سودجو تبدیل شوند، تصریح کرد: مشارکتی بودن مدیریت شهری یک ویژگی خاص و بی‌نظیر آن است که باید از این ظرفیت برای توسعه اجتماعی و ساختار شهری استفاده نمود.
حسین پور با تقدیر از مشارکت چشمگیر تشکل‌های مردمی تأکید کرد: شما در خدمت بی‌ادعا و بی چشمداشت و خدمتی که به‌ دور از تبلیغات و هیاهو انجام می‌دهید برای همه ما الگو هستید.
وی بابیان اینکه ارزش انسان‌ها به خیری است به مردم می‌رساند، خاطرنشان کرد: پایه و اساس دموکراسی اعتماد به مردم است و این از برکات بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی و از ثمرات این انقلاب است که بالاخره زمام مملکت به دست مردم سپرده شد.
پدر بلوط نیز در این دیدار با تائید اهمیت توسعه فضای سبز به‌ویژه گونه‌های بومی، اظهار داشت: هرجای دنیا که درختی خشک شود، گویی عضوی از بدنم قطع‌شده و هرجای جهان که نهالی سبز شود انگار که زندگی دوباره‌ای یافته‌ام چراکه فارغ از هر وابستگی، در اندیشه حفظ تمام کره زمین هستم و همه ما باید بدین گونه رفتار کنیم که هدفمان خیر و ثمرات برای همشهریان و همنوعانم خودمان باشد نه خدای‌ناکرده منافع شخصی.
مظفر افشار گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد بر این باورند که باید از اقدامات نمادین عبور کرد و برنامه‌ی خود را بر اساس اقدامات مؤثر و عمرانی استوار کرد.
وی افزود: خوشبختانه امروز ارتباط مدیران با سمن‌ها بسیار بهبودیافته است و از این فرصت باید برای سازندگی استفاده نمود به‌طوری‌که تأثیرات اقدامات آن‌ها عمرانی و ماندگار و برای همگان باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 Saba 1395-08-10 00:54
دوستان یافته لطفا توضیحات آقای افشار در رابطه با این دیدار که در فضای مجازی منتشر شده را نیز منتشر کنید تا مشخص شود به چه منظور بوده!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا