یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: دریافت وام به‌هیچ‌عنوان دردی از مشکلات شهرداری خرم‌آباد دوا نمی‌کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته "رستم کوشکی" افزود: با توجه به مشکلات متعدد شهرداری و کمبود منابع مالی پایدار، دریافت تسهیلات برای انجام اقدامات مختلف اقدام مناسبی نیست و باید به دنبال استفاده از راه‌های جایگزین باشیم.
وی عنوان کرد: زمانی باید به دریافت تسهیلات اقدام کرد که به دنبال ایجاد یک پروژه درآمدی‌ باشیم تا بتوان اقساط تسهیلات دریافتی را از محل درآمدهای طرح ایجادشده پرداخت کرد.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ادامه داد: اکنون مشاهده می‌شود که گاهی اوقات تسهیلات برای انجام فعالیت‌های عمرانی دریافت شده است و این در حالی است که شهرداری برای بازپرداخت آن‌ها با مشکل مواجه می‌شود.
کوشکی در ادامه اظهار داشت: به‌هرحال، زمانی می‌توان منابع موردنیاز برای شهر خرم‌آباد را تأمین کرد که مسئولان زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاران مختلف و همچنین استقرار واحدهای تولیدی بزرگ در این شهر مهیا کنند.
وی گفت: مدیران شهری خرم‌آباد از همه توان خود برای جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف در خرم‌آباد حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این‌که اکنون شهرداری خرم‌آباد دارای املاک و مستغلات زیادی است که می‌توان بخشی از هزینه‌های موجود را از فروش این املاک تأمین کرد، افزود: به‌عنوان نمونه شهرداری دارای سهم حدود 25 درصدی از برج‌های دوقلوی کیو است که می‌تواند واحدهای سهمیه خود را پیش‌فروش كند تا بتواند بخشی از منابع موردنیاز خود را تأمین کند.
کوشکی بیان کرد: درصورتی‌که شهرداری مجبور به دریافت تسهیلات شود، باید کارشناسان و متخصصان با بررسی‌های دقیق محل‌هایی که می‌توان اقساط را پرداخت کرد، مشخص کنند تا این نهاد در آینده با مشکلات جدی مواجه نشود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 سهیل 1395-08-07 02:31
شما مطمئن هستید که پرژه برج های دو قلو کیو به سرانجام میرسه؟؟واسه پیش فروش خیلی زوده
نقل قول کردن
#2 دیناری 1395-08-07 10:14
کاچی بهتر از هیچی
نقل قول کردن
#3 ایمان 1395-08-07 10:23
از شما که وام نگرفته و شما هم قرار نیست قسط وام رو پرداخت کنید .
نگران چی هستی ؟
بیاد 25 درصد سهم رو به بعضی ها بفروشه تقسیم کنه که چی ؟
نقل قول کردن
#4 رستگار 1395-08-07 11:27
خدا خیرشون بده.خب وام باز بهتره نمیزاره پروژه ها بخابن.اگر شهرداری منطقه چهار خرم آباد در منطقه ماسور تاسیس بشه و بهرامی و بدرآباد به حوزه شهری افزوده بشن خرم آباد میشه کلانشهر و میتونه از بودجه مخصوص که دولت به کلانشهرها میده برخوردار بشه و مشکلاتشو حل کنه.
نقل قول کردن
#5 غدیر 1395-08-07 11:28
به نقل از سهیل:
شما مطمئن هستید که پرژه برج های دو قلو کیو به سرانجام میرسه؟؟واسه پیش فروش خیلی زوده

حیف شد بخدا گفتن تا سال ۹۶ تکمیل میشن
ولی بخدا با این روند لاک پشتی محاله.
میترسم به سرنوشت هتل صخره ای
که بیست ساله بلاتکلیفه دچار بشه.
نقل قول کردن
#6 رضا 1395-08-07 12:30
شهرداری یا شورای شهر ساختمان ابتدای پارک معلم که فقط اسکلت است و نمای پارک را خراب کرده را درست و افتتاح نمایند مناسب است با تشکر
نقل قول کردن
#7 کاوه 1395-08-07 12:37
کمربندی خایدالو تکمیل و آسفالت شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا