یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کمک 2 میلیاردی شورای اسلامی شهر تهران به کوهدشت رسید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، با نظر مساعد شورای شهر اسلامی و شهرداری تهران خرید ماشین‌آلات به ارزش ۲ میلیارد تومان به شهرداری کوهدشت اختصاص یافت.
بر اساس این گزارش در پی وقوع سیل سال ۹۴ در شهرستان‌های استان لرستان و ایلام و ایراد خسارت فراوان به زیر ساخت‌های شهری و تأسیسات عمومی و اماکن مسکونی در استان‌های مذکور که در شهر کوهدشت منجر به کشته شدن ۳ نفر از شهروندان گردید، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران با ارائه طرح دو فوریتی کمک به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان (کوهدشت) و ایلام به مبلغ ۵ میلیارد تومان در جلسه ۲۰۳ شورای شهر تهران موضوع با بررسی فوریت آن با ۱۸ رأی موافق به تصویب رسید.
در ماده واحده این طرح دوفوریتی به شهرداری تهران آمده است:
نظر به وقوع بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل در مناطق شهری و روستایی استان‌های لرستان (شهرستان کوهدشت) و ایلام و ایراد خسارت فراوان به زیرساخت‌های شهری و تأسیسات عمومی و اماکن مسکونی در استان‌های مذکور، به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود به منظور تأمین بخشی از هزینه‌ها و نیازهای مالی این مناطق، مبلغ پنجاه میلیارد ریال معادل (پنج میلیارد تومان) از محل کمک‌های مردمی شهروندان و خیرین شهر تهران و اعتبارات پیش‌بینی‌نشده اختصاص دهد.
پس از تصویب آن با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی اسماعیل دوستی و پیگیری‌های شهردار تهران محمدباقر قالیباف و اعزام کارشناسان شهرداری تهران جهت بررسی زیرساخت‌ها و تأسیسات عمومی خسارات دیده مقرر گردید شهرداری تهران به‌جای پرداخت وجه، نسبت به خریداری ماشین‌آلات راه‌سازی از طریق شرکت هپکو اقدام نماید که اعتباری بیش از دو میلیارد تومان را به خرید وسایط اختصاص داده است.
در ماده ۳ قرارداد منعقده با هپکو دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه بیل چرخ لاستیکی تحویل شهرداری کوهدشت خواهد شد.
اسماعیل دوستی که پیشنهاد این طرح را داد، اهل کوهدشت لرستان و نایب رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و عضو شورای شهر تهران است.
 
عکس و خبر: لردا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادی 1395-08-03 17:10
درود بر آقای دوستی ؛ امثال این بزرگوار در لرستان کم پیدا میشوند
نقل قول کردن
#2 امید خوش بین 1395-08-03 20:36
برای چندمین بارشاهدخدماتی ازاین قبیل توسط اقای دوستی هستیم درود خدابراوباد که چون دیگران دیارش راومردمش رافراموش نکرده وهمیشه بفکرمردمش هست ماسپاسگزار زحمات ایشان هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا