یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید رومشگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، طی مراسمی که عصر امروز با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت و رومشگان و مسوولین این شهرستان برگزار شد، "نورالدین درمنان" به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان معرفی شد.
درمنان سابقه فرمانداری شهرستان پل‌دختر، دوره چگنی را در کارنامه دارد؛ وی جایگزین «محمد محمدی‌نژاد» گردید که از بهمن 92 به عنوان نخستین فرماندار شهرستان رومشکان خدمت می‌کرد.
استاندار لرستان در این مراسم گفت: برنامه‌های دولت در موضوعات مختلف یکی پس از دیگری به بار می‌نشیند.
هوشنگ بازوند افزود: تمام دلسوزان و البته وجدان‌های منصف را دعوت می‌کنم به دور از هر گونه جانب‌داری‌های سیاسی، اوضاع داخلی و بین‌المللی کشور را با دوره‌های گذشته قیاس کنند.
وی تاکید کرد: عملکرد دولت در ثبات سیاسی، اخلاق‌مداری در انجام کار، انجام و اجرای پروژه‌های بزرگ اقتصادی و زیرساختی در قالب اقتصاد مقاومتی و تحت هدایت رهبر معظم انقلاب کاملاً در خور دفاع و تحلیل است.
بازوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: محمدی نژاد در روزهای سخت‌کاری؛ کارنامه موفقی از خود به‌جا گذاشت‌.
استاندار لرستان با ذکر این‌که مطالبات مردم به جد پی گیری می‌شود افزود: آقای درمنان تجربه و شناخت خوبی از ظرفیت‌ها دارد و مسلط به کار خود است.
وی افزود: همچنان برنامه‌ی بنده برای لرستان، رونق تولید و جهش اقتصادی استان از مسیر سرمایه‌گذاری بخش‌های بزرگ و کوچک خصوصی داخلی و بین‌المللی است‌.
بازوند تاکید کرد: دستاوردهای استان در این برنامه‌ها و اولویت‌ها، متعدد و بزرگ بوده و البته تا رسیدن به مطلوب کارهای زیادی داریم.
در این مراسم نورالدین درمنان فرماندار جدید رومشگان گفت: به دور از حاشیه و با تکیه‌بر عقلانیت، تلاش، آرامش و همدلی و هماهنگی برای ارتقا وضعیت معیشت مردم و تحقق برنامه‌های دولت در شهرستان رسالت‌های خود را پی می‌گیرم.
وی افزود: مدیران شهرستان قطعاً در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی به دور از شعارزدگی کار خود را انجام خواهند داد.
محمدی نژاد فرماندار سابق رومشگان هم در سخنانی گفت: بزرگ‌ترین افتخارم خدمت به مردم لایق رومشگان بوده و تلاش کردم زیرساخت‌ها و نیازهای اولیه شهرستان را اعم از تأمین آب، شروع عملیات راه‌سازی، تقویت برق‌رسانی به شهرستان، گازرسانی به روستاها و شهرهای شهرستان، استقرار و ارتقا بیش از ۲۳ دستگاه اداری و... تنها مصادیقی از خدماتی است که به مردم ارائه شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا