یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد امضای منتسب به خود را در متن منتشرشده در فضای مجازی تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌الله خجسته پور" اعلام کرد: ساعاتی قبل متنی در فضای مجازی منتشر شد که نام این‌جانب به‌عنوان امضاکننده ذیل آن قید شده بود، این‌جانب ضمن حمایت کلی از تصمیمات دولت تدبیر و امید در سطح کلان و استان، به اطلاع میرسانم که این متن را نه دیده و نه امضا نموده‌ام.
وی افزود: تهیه‌کننده یا تهیه‌کنندگان متن فردای قیامت باید پاسخگوی این بداخلاقی و دروغ‌گویی فاحش باشند.
شایان ذکر است که عصر امروز متنی از طرف مسوولین ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی(در شهرهای لرستان) و خطاب با استاندار لرستان در فضای مجازی منتشر شد که در بخشی از آن از بازوند درخواست شده بود تا در انتصابات، امور به دست كساني داده شود كه باسیاست‌های دولت همسو و متعهد باشند.

تقدیر از سه خبرنگار توسط فرماندار خرم‌آباد
فرماندار خرم‌آباد عصر امروز در دفتر کار خود میزبان محمود داودی نژاد، ابراهیم شریفی و سعیده‌ خورشیدوند از عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بود.
حبیب اله خجسته پور در این مراسم ضمن تبریک موفقیت به‌دست‌آمده توسط خبرنگاران لرستانی اظهار داشت: بنده به‌خوبی اشراف دارم که کسب رتبه در سطح کشور بسیار سخت است و این موفقیت‌ها که شما کسب کرده‌اید ارزشمند و شایسته‌ی تقدیر است.
 خجسته پور با دعوت مدیران به دادن جوابیه به‌جای شکایت از رسانه‌ها گفت: وقتی قانون مطبوعات این اجازه را می‌دهد که مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به موضوعی اقدام به تهیه و ارسال جوابیه کنند، دیگر شکایت جایز نیست.
فرماندار خرم‌آباد در ادامه افزود: من هیچ‌وقت خودم را از دوستان رسانه‌ای جدا ندانسته و به همکار بودن با شما افتخار می‌کنم.
قابل است محمود داودی نژاد سرپرست خبرگزاری برنا لرستان در بین خبرگزاری‌های برنا سراسر کشور موفق به کسب مقام اول شد.
ابراهیم شریفی سرپرستی خبرگزاری ایسنا لرستان در حوزه‌ی ایثار و شهادت حائز کسب رتبه برتر شد.
سعیده خورشید وند سردبیر هفته‌نامه فخر لرستان نیز موفق شد رتبه اول مقاله‌نویسی را در ششمین جشنواره سراسری جلوه‌های فرهنگ رضوی با موضوع اقتصاد مقاومتی به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها  

#1 لطیفی 1395-07-29 19:57
با سلام
تلاش ها ، سخت کوشی هاو زحمات شبانه روزی دوستان بزرگوار شایسته تقدیر و تکریم است ، همچنین از احساس مسئولیت دکتر خجسته پور فرماندار کهن سرزمین خرم آباد سپاسگزاریم . پیروز باشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا