یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: تهمت زدن و بازی کردن با آبروی مؤمنان و خدمتگزاران با آموزه‌های حسینی در تضاد است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "یحیی عیدی بیرانوند" صبح امروز در مراسم عزاداری کارکنان شهرداری خرم‌آباد با اشاره به رواج تهمت، افترا و هتک حرمت خدمتگزاران در جامعه و تضاد آن با آموزه‌های حسینی، گفت: بر اساس آموزه‌های اسلامی جرم غیبت کردن و تهمت زدن به مؤمنان از زنای با محارم بیشتر است.
وی با تأکید بر رعایت وجدان کاری توسط کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری گفت: همه ما باید کار و تلاش و انجام درست وظایف محوله را در سرلوحه امور خود قرار دهیم.
شهردار مرکز لرستان با تأکید بر پرداخت به‌موقع حقوق کارگران فضای سبز و پاکبانان، افزود: تمام مدیران و کارکنانی که به‌نوعی در کسب منابع درآمدی شهرداری نقش دارند در قبال حقوق این عزیزان مسئول‌اند و در صورت کوتاهی مرتکب خیانت‌ شده‌اند.
عیدی بیرانوند همچنین اظهار داشت: شهرداری یک‌نهاد مردمی است که تعداد قابل‌توجهی از شهروندان در آن مشغول به فعالیت هستند و با توجه به این امر تصمیم گرفته‌ایم در محرم آینده یک جایگاه رسمی عزاداری برای شهرداری فراهم کنیم.



خبر و عکس: روزبه سردار نژاد

دیدگاه‌ها  

#1 دالوند 1395-07-15 19:41
کوی بسیج هیچ بوستان و پارکی ندارد
نقل قول کردن
#2 آرمین 1395-07-15 23:50
جناب آقای شهردار اگر ممکن هست محله قدیمی باغ دختران آسفالت کنید!
چندروز دیگه خبرنگار از اقصی نقاط ایران وحتی خارج کشور به این محل میان تا مراسم چهل منبری رو پوشش بدن
همش آسفالت خوب و اینترنت 4g وغیره.....مختص شصت متری و دره گرم شده!!!! یعنی هزار دستگاه قدمتش از محله باغ دختران بیشتره????
نقل قول کردن
#3 شهروند 1395-07-16 20:41
جناب شهردار پر تلاش خرم اباد بجاست سازمان امور فرهنگی شهرداری در جهت نحوه برخورد پرسنل و قانونی رفتار کردن انان با شهروندان ومراجعین با استفاده از اساتید مجرب دانشگاهی دوره های ضمن خدمت بر گزار نماید زیرا این امر باعث رضایت مندی مخاطبین را فراهم وبه تبع ان منجر به افزایش درامدهای شهرداری می گردد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا