یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رییس شورای شهرالیگودرز گفت: با تمام توان از حقوق مردم الیگودرز در شهرداری دفاع خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "منوچهر میرزایی" در رابطه با اخبار و مباحثی که در خصوص مقدار 400 تن قیر سهمیه شهرداری مطرح می‌باشد گفت: اسفندماه سال قبل با پیگیری‌هایی که انجام گرفت حواله تحویل مقدار حدود 1300 تن قیر از سوی سازمان شهرداری‌های وزارت کشور صادر شد که در سالهای گذشته کم سابقه می‌باشد.
وی با تاکید بر نظارت مستمر شورای شهر بر اقدامات شهرداری به‌ویژه در موضوع مورد بحث افزود: در پی صدور حواله و انجام اقدامات قانونی مقرر شد این مقدار قیر در یک دوره زمانی مشخص به شهرداری الیگودرز ارسال ودر همین راستا حدود 900 تن قیر در چند مرحله تحویل شهرداری شد.
میرزایی با رد اصطلاح مفقود شدن مقدار قیر مذکور افزود: مابقی سهمیه قیر به شهرداری الیگودرز تحویل نشد که ما سریعاً پیگیری را آغاز نمودیم و این اقدامات قانونی همچنان ادامه دارد.
رییس شورای شهر الیگودرز با اشاره به اینکه شهرداری متعلق به مردم است افزود: یقین بدانید مجموعه شورای شهر و شهردار از حقوق مردم با تمام توان دفاع خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه بررسی موضوع نه تنها توسط شورای شهر در جریان است بلکه در حیطه اختیارات مراجع ذیصلاح دیگر هم می‌باشد افزود: بی‌شک اکثر کارکنان و پرسنل شهرداری و در راس آنها مهندس دالوند شهردار سخت‌کوش از افراد صادق و درستکار می‌باشند و مدافع حقوق مردم هستند که از همگان می‌خواهیم پیش‌داوری نکنند و ضمن پرهیز از وارد نمودن اتهام به افراد اجازه بدهند موضوع بررسی شود.
 وی با اشاره به اینکه اگر مواردی باشد قانون و نظام با هیچ کس تعارف ندارد افزود: باید بگذاریم در فضایی آرام پیگیریها و اقدامات قانونی انجام گیرد و در زمان حاضر متهم کردن دیگران سودی ندارد و هیچ کمکی به حل موضوع نمی‌کند.
 میرزایی با اشاره به اینکه مردم صاحب اصلی شهرداری و نامحرم نیستند افزود: شهروندان عزیز به شایعات توجه نکنند و اگر مواردی باشد در زمان لازم و پس از بررسی‌ها از طریق مجاری معتبر و قانونی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است: نیوز الیگودرز روز گذشته از سرنوشت نامعلوم مقدار 400 تن قیر در شهرداری خبر داده بود.
منبع: نیوز الیگودرز

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا