یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس لرستانی مرکز آمار ایران گفت: از ابتدای شروع ثبت نام اینترنتی تا امروز مشارکت مردم در استان‌های کرمانشاه، همدان، گلستان، قزوین، لرستان، خوزستان، کرمان و البرز در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن راضی‌کننده نیست.
"امید‌علی پارسا" در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما از مشارکت 250 هزار خانوار معادل یک‌میلیون و 920 هزار نفر در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن خبر داد و افزود: سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن به 250 هزار خانوار رسید.
وی افزود: مشارکت مردم در ثبت‌نام اینترنتی هنوز راضی‌کننده نیست و تقاضا می‌کنیم شهروندان این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.
پارسا زمان مورد نیاز این سرشماری را 7 تا 8 دقیقه اعلام کرد و گفت: سرشماری نفوس و مسکن به اطلاعات اقتصادی، حساب‌ها، یارانه و هدفمندی ارتباطی ندارد و همه اطلاعات به دست آمده در این پرونده محرمانه خواهد بود.
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه امروز رشد مشارکت مردم نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است، ادامه داد: مشارکت مردم در آمار رسیده در استان‌های سمنان، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، خراسان جنوبی، کردستان و آذربایجان شرقی به هدف تعیین شده نزدیک است.
پارسا با اشاره به قرار گرفتن مشارکت مردم تهران در میانه‌های جدول با وجود جمعیت زیاد و ضریب نفوذ اینترنت تصریح کرد: رشد مشارکت مردم در استان‌های قم، اصفهان و مازندران، امروز نسبت به روز گذشته روند بهتری به خود گرفته است.
وی افزود: مشارکت مردم در استان‌های کرمانشاه، همدان، گلستان، قزوین، لرستان، خوزستان، کرمان و البرز راضی‌کننده نیست.
پارسا گفت: سرشماری اینترنتی از 3 مهر شروع شده است و تا 24 مهر ادامه دارد و از 25 مهر تا 25 آبان مأموران سرشماری به درب منازل مراجعه می‌کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1395-07-09 02:47
.کدوم انسان عاقلی قبول میکنه که شخصی که در هفته چند ساعت برای خودش یا خانوادش کار منزل مثل نون خریدن انجام میده شاغل محسوب میشه.کجای دنیا سرباز وظیفه شاغله؟اگه معیار شاغل بودن اینه پس در تمام لرستان و ایران یه بیکار وجود نداره.این چه معیار غیر عقلانی و فریبکارانه ایه؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا