یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر بیمه کوثر لرستان گفت:74 پرونده صحنه‌سازی تقلبی مختومه گردیده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "سعید نعمتی" به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس بیمه کوثر در جمع خبرنگاران با بیان این‌ که این بیمه در لرستان بیش از 3 هزار و 200 پرونده خسارتی را در شش‌ماهه اول تشکیل داده و بالغ‌بر 6 میلیارد و 400 میلیون تومان پرداخت‌ نموده است، افزود: این مبلغ مربوط به خسارت‌های خودرویی، آتش‌سوزی عمرو حوادث و... است که عمده خسارت در خرم‌آباد پرداخت‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در راستای کنترل خسارت‌های ساختگی و تقلبی تعداد 74 پرونده و بالغ‌بر مبلغ 650 میلیون تومان پرونده‌های صحنه‌سازی کشف و با همکاری مراجع انتظامی و قضایی مختومه گردیده است.
مدیر بیمه کوثر استان لرستان در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌شده شعبه استان لرستان در سال‌های 92،93 و 94 به‌عنوان شعبه برتر شرکت بیمه کوثر انتخاب گردیده است و در شش‌ماهه نخست سال 95 نیز این استان در جایگاه شعب برتر شرکت قرار دارد.
نعمتی تشریح کرد: شرکت بیمه کوثر لرستان به‌عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی صنعت بیمه کشور فعالیت می‌نماید و تاکنون با بیش از 25 نماینده و 10 باجه حقوقی با احتساب نیروی جذب‌شده در شعبه بالغ‌بر 45 نفر اشتغال‌زایی نیز داشته است.
وی ادامه داد: با برنامه توسعه دفاتر نمایندگان در سال جاری این رقم به 50 نفر نیز خواهد رسید.
مدیر بیمه کوثر لرستان با بیان این‌که صنعت بیمه در استان لرستان بیشترین ضریب خسارت را در سطح استان‌های کشور به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: برابر آمار منتشرشده توسط بیمه مرکزی عملکرد کلی صنعت بیمه در استان زیانده بوده و به همین علت شرکت‌های بیمه‌ای در استان لرستان کمتر نگاه توسعه‌ای دارند که این روند نیز از سرعت قطار توسعه استان می‌کاهد.
نعمتی خاطرنشان ساخت: کاهش ضریب خسارت و رساندن آن به حد نرمال کشوری نیازمند فرهنگ‌سازی و یاری دستگاه‌های مختلف استان است و رشد و ارتقاء صنعت بیمه استان نیازمند نگاه ویژه مدیریت ارشد استان است.
 

خبر و عکس: باقری

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا