یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتحادیه صنف صافکاران، نقاشان، جلوبندی و ... شهرستان خرم‌آباد از قطعی 14 روزه آب در شهرک صنوف زاگرس این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، “اکبر عادلی” با اشاره به فعالیت 250 واحد تجاری صنفی در این شهرک افزود: فعالان شهرک یادشده به‌صورت روزانه برای تأمین آب شرب و صنعتی مورد نیاز از تانکرهای آب‌رسان استفاده می‌کنند.
وی اضافه کرد: بسیاری از واحدهای این شهرک مانند نقاشان از آب به‌عنوان ابزار اصلی کار خود استفاده می‌کنند که قطع آب باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای آنان شده است.
رئیس اتحادیه صنف صافکاران تصریح کرد: مدیریت شهرک صنوف زاگرس می‌بایست پیگیر رفع مشکلات این شهرک شود که متأسفانه در حال حاضر این شهرک با مشکلات زیرساختی متفاوتی همراه است.
عادلی با اشاره به وجود معارض در مدیریت این شهرک و عدم تحقق وعده‌های شهرداری در خصوص تأمین زیرساخت‌های اولیه اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد و مدیریت شهرک صنوف زاگرس به تعهدات خود جامه عمل نپوشانده و باعث ایجاد مشکلاتی برای فعالان این شهرک شده‌اند.
وی افزود: برخورد دوگانه شهرداری با فعالان این اتحادیه نیز موجب شده تا بسیاری از صافکاران و نقاشان اتومبیل در داخل شهر خرم‌آباد به فعالیت بپردازند که این مهم نیز باعث بروز ناهنجاری و ایجاد آلودگی صوتی در داخل شهر می‌شود.
مدیر امور آبفار شهرستان خرم‌آباد نیز در خصوص قطع آب این شهرک گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان و شهرستان خرم‌آباد بارها برای آب‌رسانی و خدمات‌دهی به این منطقه با مدیران شهرک مکاتبه کرده است.
"علی دالوند" افزود: متأسفانه مدیران این شهرک تمایلی برای استفاده از خدمات شرکت آبفار نداشته و با حفر چاه و به‌صورت خودگردان اقدام به آب‌رسانی کرده‌اند.
وی تصریح کرد: شرکت آبفار لرستان آمادگی دارد تا با ارائه خدمات به فعالان این شهرک و نصب کنتور، برای ارائه آب شرب سالم و بهداشتی اقدام کند.
شهرک صنوف زاگرس در ورودی شهر خرم‌آباد باهدف تجمیع صنوف آلاینده ساخته و از سال 85 به بهره‌برداری رسیده که متأسفانه در سال‌های گذشته به دلیل بروز اختلافات مدیریتی و عدم همراهی شهرداری، فعالان این شهرک با مشکلات زیرساختی مواجه هستند.
خبر: وحید آریافر

دیدگاه‌ها  

#1 شهسواری 1395-07-05 20:55
عمده فروشان سه راه اسد آبادی,انقلاب و شمشیرآباد را به شهرک صنوف خارج شهر ببرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا