یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول روابط عمومی سازمان برنامه‌وبودجه و مسئول تبلیغات سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: آینده کشور با سرشماری دقیق و مشارکت عمومی مردم صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، "علی کاکولوند" تصریح کرد: مردم با شرکت در سرشماری و ثبت اطلاعات دقیق خود، کشور را برای اهداف هدفمند و همچنین ریشه‌کن کردن ضعف‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در راستای تولید داخلی و وابستگی داخلی کمک کنند.
وی یادآور شد: بهترین شیوه ثبت اطلاعات مردم، خود مردم هستند که از روش اینترنتی در سایت www.sarshomari95.ir می‌توانند اطلاعات خود را به‌درستی و با کمترین هزینه و درعین‌حال سرعت در امر سرشماری، به ثبت برسانند. 
مسئول تبلیغات سرشماری استان اظهار داشت: از آغازین روز سوم مهر 95 سایت مذکور برای خانوارها، بدون هیچ مشکلی بازخواهد بود. 
کاکولوند افزود: با اعتمادسازی دوجانبه میان مردم و دولت، این اطمینان حاصل است که اطلاعات همه خانوارها در اختیار هیچ ارگان دولتی قرار نخواهد گرفت و مردم با اطمینان خاطر می‌توانند اطلاعات خود را به ثبت رسانند. 
وی بیان کرد: اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در همه دنیا در حال اجراست و این اهمیت طرح است که آسایش، رفاه و امنیت را به دنبال خواهد داشت. 
مسئول تبلیغات سرشماری استان بیان کرد: امیدواریم مشارکت مردم در مرحله اول سرشماری که به‌صورت اینترنتی است را شاهد باشیم. 
کاکولوند  با اشاره به این که سرشماری از سوم مهرماه به شکل اینترنتی آغاز میشود اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که حدود 40 الی 50 درصد مردم در مرحله اول که به‌صورت اینترنتی است مشارکت داشته باشند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا