یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان از بازگشت معلمین بروجردی شاغل در شهرهای دیگر استان به بروجرد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " عباس گودرزی"در مورد فعالیت‌هایش در حوزه آموزش و پرورش گفت: می‌خواهم به قول‌هایی که به مردم داده‌ام عمل کنم، یکی از این قول‌ها بومی گزینی به ویژه در آموزش و پرورش بود و بنده از بدو ورود به مجلس این دغدغه جدی و خواست عمومی را دنبال کرده‌ام.
وی به جلسات متعدد با وزیر آموزش و پرورش، معاونان وزیر و مدیرکل استان اشاره و می‌گوید: در مقوله جذب نیرو ما اولویت نخست را به مربیان پیش‌دبستانی دادیم که طبق مصوبه مجلس نهم باید جذب می‌شدند اما یا به دلیل نداشتن شرایط لازم و یا بی‌مهری مسئولين استخدام نشده بودند، در این راستا با توجه به توافقی که با مدیر کل استان انجام شد آقای کریمی وعده داد با انعطاف و نهایت همکاری تمام مربیان پیش‌دبستانی که نامشان در سامانه آمورش و پرورش ثبت شده و شرط لازم را داشته باشند جذب شوند.
نماینده بروجرد افزود: در بخش ديگر، مجلس دهم نيز جذب آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را با حداکثر آرا به تصویب رساند و استخدام این نفرات پس از تأييد شورای نگهبان در هر مقطعی از سال انجام خواهد شد اما مشکل اینجاست که نیاز بروجرد به‌ویژه در دوره ابتدایی به حدی است که استخدام این نفرات بومی هم آن را حل نمی‌کند به همین دلیل ما راه سوم را دنبال کردیم.
گودرزی ادامه داد: پس از اخذ موافقت معاون وزير با مدیرکل آموزش و پرورش استان به اين تفاهم رسيديم كه براي مرتفع نمودن بخشی از نياز بروجرد انتقال نيروهای بروجردی با سابقه که در شهرهای دیگر استان مشغول تدریس هستند و در بروجرد به آن‌ها نیاز است تسهیل شود که اين اتفاق مهم با عنایت و همکاری ويژه آقای کریمی محقق شد و اين عزيزان كه سال‌ها از شهر و خانواده خود دور بودند حالا به شهر خود برگشته‌اند.
وی افزود: اسامی مربیان پیش‌دبستانی و واجدین شرایط استخدام در آموزش و پرورش با وسواس خاصی استخراج و برای استان ارسال شده اما اگر کسی از قلم افتاده اين اطمینان را می‌دهم بعد از تائید شورای نگهبان و ابلاغ مصوبه چنانچه واجد شرایط باشد قطعاً مانع تضییع حق او خواهیم شد.
گودرزی بیان داشت: نیاز بروجرد به معلم دوره ابتدایی فراتر از آن است که با اقدامات سال جاری ما مرتفع شود و باید در سنوات گذشته هم برای حل آن موافقت‌ها و مصوباتی اخذ می‌شد. لذا ممکن است تعدادی از نیروها از خارج شهرستان تأمین شوند که بر اساس قانون و سازوکارهای موجود فعلاً گریزی نیست.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان اظهار داشت: از آقای كريمی مدير كل آموزش و پرورش استان تشکر می کنم که نهایت تلاش خود را برای رفع موانع بکار گرفت و با ما همکاری ویژه داشتند.
وی تاکید کرد: خارج از مواردی که طبق قانون و مصوبه مجلس اجازه استخدام آن ها صادر شده هیچ نیروی جدیدی به بدنه آموزش و پرورش اضافه نشده و چنانچه موردی اثبات شود، ان شاءالله از طریق وزارتخانه از حقوق مردم دفاع خواهم کرد.
 
منبع: شهر ایما

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-06-31 19:50
بروجردیها دارن زیر ساخت بوجود میارن.کار خوبیه.
نقل قول کردن
#2 محرومیت و محجوبیت 1395-07-01 01:45
قابل توجه نمایندگان خرم اباد که نیروهای این شهرستان خصوصا خانمها، در مناطق دور افتاده و صعب العبور با تحمل خطرات جاده ای و دور از خانواده روزگار می گذرانند...احسنت به نماینده مسوول مردمی بروجرد.
نقل قول کردن
#3 T 1395-07-01 11:50
بعضی ها با شرط کار کردن در جاهای دیگر استخدام شده اند تکلیف چه میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا