یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: داشتن گذرنامه معتبر و ویزا برای اعزام به کربلا ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " محمد خسروی" با اعلام این که تا کنون بیش از 3 هزار و 500 نفر از مردم لرستان برای حضور در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام در کربلای معلی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: عزاداران با در دست داشتن گذرنامه معتبر و ویزا قبل از سفر اقدام کنند تا مشکلات قانونی برای خود و دیگران ایجاد نکنند.
وی افزود: سامانه سماح به نشانی  SAMAH.HAJ.IR   آماده ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در آئین پیاده‌روی مسیر نجف تا کربلا در اربعین حسینی است.
مدیر کل حج و زیارت لرستان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی و دفاتر پستی مجاز ضمن ثبت‌نام، تمامی مراحل درخواست و صدور ویزای کشور عراق را از طریق این دفاتر پیگیری کنند.
وی گفت: 34 دفتر زیارتی مجاز و 16 دفتر پستی در مناطقی از استان که دفاتر زیارتی ندارند مستقر شده است و آماده ثبت نام از علاقه‌مندان حضور در این مراسم هستند.
خسروی افزود: با هماهنگی استاندار و نامه‌نگاری‌های انجام شده، پیگیری می‌کنیم امسال دفتر موقت کنسولی سفارت عراق در لرستان نیز مستقر شود تا مردم لرستان مجبور نشوند برای درخواست ویزا با سایر استان‌ها مراجعه کنند.
وی تهیه ویزا برای حضور در این مراسم را قطعی و اجباری اعلام کرد و گفت: امسال هزینه صدور ویزای عراق چه به‌صورت فردی و چه به صورت گروهی 40 دلار تعیین شده است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا