یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد گفت: تا پایان سال فاز اول پارک شاپوری آماده بهره‌برداری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته: "یحیی عیدی بیرانوند" در توضیح خصوصیات و طرح اولیه این پارک افزود: مساحت این پارک بزرگ 38 هکتار است و تمام پله‌ای تاریخی و آبشارهای لرستان در این پارک مینیاتوری شبیه‌سازی می‌شوند و به عبارتی می‌توان پارک شاپوری را لرستان کوچک نامید.
وی تصریح کرد: دریاچه هشت هکتاری بوستان شاپوری ساخته‌شده است که تا پایان امسال در قالب فاز اول پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مشکل اصلی شهرداری عدم مشارکت شهروندان و مالکین و درنتیجه کمبود منابع مالی است.
عیدی بیرانوند همچنین افزود: تنها منبع تأمین اعتبار شهرداری خرم‌آباد همان عوارض پرداختی شهروندان است و دولت نیز هیچ‌گونه تعهدی در برابر پروژه‌های شهرداری ندارد.
وی با ابراز رضایت از پشتیبانی بی‌دریغ استانداری لرستان برای اجرای این پروژه مهم ابراز امیدواری می‌کند که با مشارکت بیشتر شهروندان، شهرداری خرم‌آباد بتواند با سرعت بیشتری پروژه‌های عمرانی خود را تکمیل نماید.
برخی کارشناسان معتقدند که پارک شاپوری از زیباترین پروژه‌های گردشگری و فضای سبز کشور است که می‌تواند نقطه‌ای درخشان در کارنامه عملکرد شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری خرم‌آباد در 2 سال اخیر باشد.
بوستان بزرگ شاپوری با هدف تبدیل وضعیت لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری و با اعتبار اولیه بالغ بر 3 میلیارد تومان، از پروژه‌های مشترک استانداری لرستان و شهرداری خرم‌آباد به‌شمار می‌رود.
 عملیات آغاز به کار این پروژه، روز دوشنبه نهم آذرماه آغاز شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-06-16 20:59
ساماندهی " پل شاپوری " شاهکار معماری دوره ساسانیان و یگانه پل تمام سنگی جهان آرزوی دیرینه خرم آبادیها و عاشقان لرستان بوده.اکنون که این آرزو در آستانه تحقق یافتن است به عنوان یک خرم آبادی از مجموعه محترم استانداری لرستان،شهرداری خرم آباد،شورای اسلامی شهر خرم آباد و سایر عزیزانی که در اجرای پروژه بزرگ پارک شاپوری سهیم هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم.خرم آباد شهر نمونه گردشگری ایران با مردمان متمدن،با فرهنگ و مهمان نوازش لایق بهترینهاست.
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-06-16 21:38
با تکمیل پارکهای بوستان شاپوری ‌آبشار طلایی و کاسیت ،مطمئناً ،استان لرستان به مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد ،ولی هنوز مشگل نداشتن هتلهای پنج ستاره پا برجاست .البته هتل صخره ای بنا به شنیدها .امسال عید نوروز به بهره برداری میرسه .که میتواند بخشی از مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی رو جوابگو باشد .
نقل قول کردن
#3 شهروند خرم اباد 1395-06-16 22:48
با سلام جناب شهردار عزیز و سختکوش خرم اباد مردم فهیم و قدرشناس خرم اباد همکاری لازم در پرداخت عوارض مربوطه را داشته ودارند خصوصا ساکنین هسته مرکزی شهر ولی در بخشهای مختلف شهرداری نواحی برخی پرسنل انجنان برخوردههای ناخوشایندی با مردم و کسانیکه می خواهند ملک خود را بفروشند و یا تخریب و در طبقات ساخت وساز نمایند داشته که اکثر مردم وقتی اسم شهرداری و مراجعه به این نهاد را می شنوند لرز بر بنشان افتاده زیرا پا در شهرداری گذاشتن و انواع ایرادات و برخورده های غیر قانونی را اعمال کرده و بخاطر همین موضوع سعی می کنند به نوعی در هنگام خرید و فروش با هم کنار امده تا رفتن به شهرداری منتفی شود لذا اگر دنبال درامد و توسعه بافت فزسوده شهرید می بایست یک تجدید نظر کلی در ارتباط با پرسنلی که مستقیما با مردم سر و کار دارند بنمائید و غیر ازاین انتظار کسب درامد و همکاری از طرف شهروندان را نداشته باشید.
نقل قول کردن
#4 رامین 1395-06-16 23:40
رحمت خدا بر استاندار عزیز و شهردار و شورای شهر گرامی که با این کارها کمک شایانی به توسعه خرم اباد می کنند با این کارها برای همیشه اسم کسانی که برای این پروژه زحمت کشیده اند در ذهن مردم حک می شه
نقل قول کردن
#5 محمد 1395-06-16 23:47
منم به نوبه خودم نهایت تشکرو دارم از عوامل شهرداری خرم آباد و استانداری لرستان .. خداقوت
نقل قول کردن
#6 محمد 1395-06-16 23:47
منم به نوبه خودم نهایت تشکرو دارم از عوامل شهرداری خرم آباد و استانداری لرستان .. خداقوت
نقل قول کردن
#7 گویا 1395-06-17 00:27
سپاسگزارم از جناب عیدی بیرانوند که توجه خاصی به جنوب شهر نشان داده‌اند
نقل قول کردن
#8 عبداله 1395-06-17 01:02
افقی که نمایانده می شود با 80 میلیارد هم قابل جمع کردن نیست و با رقم سه میلیارد تومان عمرا بتوان یک بیستم این اهداف را پوشش داد مگر اینکه بخواهیم یک پروژه خیلی ماست مالی شده را تحویل مردم بدهیم .
نقل قول کردن
#9 رضا 1395-06-20 15:08
از همین الان ، هدف شهرداری باید آماده سازی و زیبا سازی مکانهای دیدنی و آثار باستانی شهر برای بازدید مسافران نوروزی 96 باشه.
نقل قول کردن
#10 محمد مهدی 1395-08-19 14:44
با سلام جناب استاندار عزیز ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ شما در احداث این پارک باید به شما بگویم که نمای پارک را اطراف پارک زیباتر میکند درحالی که اطراف این پارک زمین های کشاورزی هستند پس به نظر من باید تغییر کاربری در خصوص این زمین ها صورت گیرد
نقل قول کردن
#11 khorshid 1396-08-13 21:56
کسی اسم شرکتی ک پروژه ی این بوستان شاپوری رو انجام میده،میدونه؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا