یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: مهلت انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر خرم‌آباد تا 12 شهریور 95 است.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "حسن آذری" افزود: جلسه فوق‌العاده انتخاب هیات رئیسه شورای شهر خرم‌آباد قرار بود در سوم شهریورماه جاری برگزار شود که به دلیل هم‌زمان شدن این جلسه با مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شورای شهر و شهرداری در بوستان کیو جلسه انتخاب هیات رئیسه برگزار نشد.
 اخیراً در فضای مجازی شائبه‌هایی در خصوص لغو جلسات رسمی شورای شهر خرم‌آباد برای انتخاب هیات رئیسه جدید مطرح شده است.
انتخاب هیات رئیسه فعلی شورای شهر خرم‌آباد در سال 94 با توجه به غیبت‌های معنادار اعضای این شورا چندین بار لغو شد و نهایتاً با صدور اخطار انحلال شورا توسط استاندار و تعیین مهلت یک‌هفته‌ای هیات رئیسه فعلی انتخاب شد.
بر اساس مصوبه شورای شهر خرم‌آباد جلسات رسمی این شورا روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 17 به صورت علنی برگزار می‌شود حال باید منتظر بمانیم که آیا هیات رئیسه شورای شهر خرم‌آباد در جلسه آتی که طبق مصوبه باید فردا یک‌شنبه هفتم شهریور برگزار شود تشکیل خواهد شد و یا انتخاب این هیات رئیسه نیز به سرانجام انتخاب هیات رئیسه فعلی دچار می‌شود؟
دوره فعالیت هیات رئیسه شورای شهر خرم‌آباد یک سال است و اين آخرين دوره انتخابات دوره چهارم شوراي اسلامي در شهر خرم‌آباد است و با فرا رسيدن شهروير 1396، اعضاي دوره پنجم به شوراي اسلامي شهر راه مي‌يابند.

دیدگاه‌ها  

#1 وکیلی 1395-06-06 17:58
چه فایده ما مردم جنوب نماینده ای نداریم که بفکر ما باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا