یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از عزل "كريم احمدی" شهردار پيشين ازنا اعضاي شوراي اسلامي اين شهر به اتفاق آرا سرپرست جديد شهرداری را منصوب كردند.
به گزارش پايگاه خبري يافته، اگر چه از "حجت سهرابی" و "سيد عابدین نوری" به عنوان گزينه‌هايي كه براي سرپرستي شهرداري ازنا مد نظر بودند نام برده مي‌شد، اما در نهايت "سید مرتضی سيد مرتضي موسويانموسويان" سرپرست شهرداري شد.
پس از اعلام اين خبر، گفت‌وگويي با سرپرست جديد شهرداري انجام داديم كه در پي مي‌خوانيد:

مهم‌ترين اهداف شما پس از پذيرفتن سرپرستي شهرداري چيست؟
با توجه به توقعات مردم این شهر در راستای جبران عقب افتادگی‌ها در این مدت، الویت بر تکمیل پروژهای نیمه‌تمام و پی‌گیری مبحث گردشگری که به نظرم با توجه به منابع و پتانسیل‌های غنی در منطقه باعث ایجاد اشتغال و حرکت شریان‌های اقتصادی شهری می‌گردد مورد توجه است. سعی مي‌كنم با تمام توان، با کمک مردم، شورای شهر و نيروهاي شهرداري در یک زمان‌بندی معین، توقعات شورا  و مردم ازنا را برآورده خواهيم كرد.

این انتصاب با توجه به نزدیکی انتخابات شوراها فرمایشی است و رنگ و بوي سیاسی ندارد؟
شاید خیلی‌ها این فکر را بکنند که حتما رایزنی‌هایی شده اما ابدا از این موضوع مطلع نبودم و به طور غیر‌منتظره با من تماس گرفته شد و درجریان امر قرار گرفتم. مطمئن باشید خواسته‌های من خدمت به شهر و استانم است و در هر شرایطي تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

با توجه به اتفاقات گذشته و بد‌اخلاقی‌های دوره پیش از سوی عده‌ای از همکاران شما، دست به تغییرات خواهید زد؟
به هیچ وجه دنبال ایجاد استرس و یا تغییرات جناحی و سیاسی در شهرداري نیستم و نخواهم بود. من مدیر خدماتی هستم و از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکارانم چه موافق چه مخالف با توجه به تخصص و توانمندی و امانت‌داری آن‌ها استفاده جهت امورات و خدمت به مردم استفاده خواهم كرد
گفت‌وگو: ايمان مظفري

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا