یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شب گذشته طی در جلسه‌اي كه با حضور مسوولان شهرستان ازنا برگزار گرديد، شهردار اين شهر برکنار شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، طی جلسه‌اي كه یک‌شنبه‌شب با حضور اعضاي هيأت تطبيق شامل "اسد عبدالهي" فرمانداری ازنا، "مجيد قنبري" دادستان ازنا، "سيد عابدين نوري" و نيز 4 نفر از 7 شهردار ازنا هم غزل خداحافظي را سرودعضو شوراي شهر و شهردار شهرستان ازنا برگزار شد، "كريم احمدي" شهردار اين شهر از سمت خود برکنار شد.
 طبق قانون و از شب گذشته اعضای شورا باید یک سرپرست به عنوان شهردار انتخاب می‌کردند که این جلسه به علت شرکت نکردن 3 نفر از 7 عضو شورا، بدون نتیجه به پایان رسید.
جلسه ديشب که با دعوت‌ رسمی برگزار شد، اما اعظم مرزبان، حسین‌علی مرزبان و غلامرضا نجفی كه طي جلسات قبلي نيز غايب بودند در اين جلسه نيز حضور نيافتند و فقط عزیز درویشی، محمدرسولی، هادی امانی و هادی مرادی در فرمانداري حضور يافتند.
احمدي از 9 اردي‌بهشت 1393 تا كنون به مدت 2 سال و 3 ماه شهردار ازنا بود. قبل از او نيز "حجت سهرابي" كه از بدو كار شوراي چهارم سرپرست شهرداري ازنا شد، سرپرستي شهرداري را از بهمن 1392 تا اردي‌بهشت 1393 است كه اين موضوع مربوط به پس از بركناري "غلام‌رضا پاپي" شهردار پيشين ازنا مي‌باشد. پاپي 6 دي 1392 منصوب شد اما فقط يك ماه در اين منصب دوام آورد!
دليل اصلي بركناري احمدي كه اصالتاً دزفولي است را عدم سكونت دائم وي در ازنا ذكر و او را شهرداري پروازي مي‌دانند. گزينه احتمالي شهرداري ازنا را باز هم "غلام‌رضا پاپي" ذكر مي‌كنند كه در اواخر عمر شوراي سوم شهردار اين شهر بود و با روي كار آمدن شوراي چهارم در شهريور 1392 از سمت خويش كنار گذاشته شد.
بين شهرهاي استان لرستان فقط شهردار بروجرد دوام كاري مناسبي داشته و از آغاز كار شوراي چهارم تا كنون در سمت خود باقي بوده است. در ساير شهرهاي استان صندلي داغ شهردار همواره با تغييرات بسيار همراه شده و اعضاي شوراهاي شهر، پياپي شهردار و سرپرست شهرداري منصوب كرده‌اند!

دیدگاه‌ها  

#1 صداقت 1395-06-01 19:44
تنها هم و غم مردم و مسولان این استان باید رشد اقتصادی و توسعه صنعتی و آبادانی شهرهایمان باشد.متأسفانه وجود بحثهای منسوخ شده طایفه ای میرساند که هنوز توسعه به غرب نرسیده وگرنه در قرن ۲۱ قرن ارتباطات چرا انرژیمان را در چیزی تلف کنیم که حاصلی جز ناراحتی در پی ندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا