یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولین سافاری پارک حیات وحش ایران با سرمایه‌گذاری 538 میلیارد تومان در لرستان ایجاد می‌شود.
http://yaftenews.ir/images/94/94-12/hoshangbazvad.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، در جلسه‌ با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران؛ شرکت هلدینگ سفیر اقتصاد برای احداث بزرگ‌ترین پارک وحش ایران در استان لرستان اعلام آمادگی نمود.
استاندار لرستان با تشریح مزایای سرمایه‌گذاری در استان لرستان گفت: با توجه به جاذبه‌های مختلف طبیعی و گردشگری استان، احداث این پارک وحش در لرستان توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد.
هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه به‌زودی و پس از اجرای طرح توسعه فرودگاه، شاهد افزایش بیشتر پروازها و بین‌المللی شدن این فرودگاه خواهیم بود، گفت: قرار گرفتن لرستان در مسیرهای ترانزیتی شمال و مرکز به جنوب و غرب به جنوب و احداث آزادراه و راه‌آهن موجب شده این استان به‌عنوان یک کریدور، محل حضور گردشگران زیادی باشد.
استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های دولتی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بسیج شده‌اند، گفت: برای ایجاد این پارک بزرگ وحش در صورت نیاز از تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز استفاده خواهد شد.
لازم به توضیح است این پارک بزرگ دارای واحدهای مختلفی از جمله هتل 5 ستاره، سیرک، دریاچه، راه آسفالته، شهربازی، مزرعه‌های پرورش شترمرغ، تمساح و...خواهد بود.
 فاز اول این پروژه با اعتبار 225 میلیارد و فاز دوم با اعتبار 313 میلیارد تومان در 30 هزار هکتار طی 7 سال راه‌اندازی خواهد شد.
قابل ذکر است علاوه بر لرستان؛ استان گلستان نیز در حال رایزنی برای حضور این سرمایه‌گذاران است و در صورت فراهم نشدن زمینه همکاری؛ این پارک در گلستان احداث خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 دد 1395-05-31 09:33
این مرتبه زمان مشخص نشده که در چند ماه به بهره برداری میرسد امیدوارم بهترین نقطه منابع طبیعی برای واگذاری انتخاب نشده باشه
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-05-31 10:02
ای خدا امیدوار باشیم یا نه ؟ اگه حیات وحش کذا فقط شترمرغ و تمساح
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-05-31 10:11
استان گلستان مدیریتش قوی تر از اینجاست ولی اجراش تو لرستان اقتصادی تره به همون دلیل مواصلاتی بودن شمال به جنوب و شرق به غرب . ایشالله که بشه .
نقل قول کردن
#4 همشهری 1395-05-31 11:52
شما را بخدا قسم هر کاری میتوانید برای حفط این موقعیت و انجام اون در لرستان تلاشتون رو بکنید...ترا به خدا به داد جوانان بیکار لرستانی برسید ار ما گذشت اما بفکر فرزندان و مردم لرستان باشید
نقل قول کردن
#5 حامد 1395-05-31 12:25
از همه دستگاههای دولتی،نظامی و خصوصی می خواهیم که برای احقاق و بدست آوردن این موضوع همه با هم متحد بشن به خصوص اصحاب رسانه و سایتهای خوب مثل یافته،میر ملاس و گلونی و..
نقل قول کردن
#6 سپهر 1395-05-31 12:31
تورو خدا نذارید این فرصت طلایی و استثنایی از لرستان گرفته بشه.استان گلستان همین الآن هم از مقاصد بزرگ گردشگری در ایران محسوب میشه و سایت های گردشگری فراوانی داره.پس صددرصد این حق لرستانه که به عنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران صاحب پروژه سافاری پارک حیات وحش بشه.حالا که این خبر خوب و امیدوار کننده منتشر شده اصلاً دوست نداریم خبر واگذاری پروژه رو به استان دیگه ای بشنویم.
نقل قول کردن
#7 همشهری 1395-05-31 14:32
اینو هم ببرید قسمت شمالی شهر که همه چیزش کامل بشه
نقل قول کردن
#8 عمل فقط 1395-06-01 14:54
نزارید به سرنوشت بندرخشک خرم آباد و کارخانه لاستیک سازی و شهرک تابع پتروشیمی و مجتمع پانصدهزار تنی فولاد لرستان و طرح دیتاسنتر تبدیل بشه…ما در روی کاغذ طرحهای خوبی بنام لرستان داریم ولی موقع اجرا مثل پتروشیمی و پالایشگاه هفتم سر از اراک درمیارن… :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا