یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پنجمین جلسه شورای رفاه اجتماعی استان لرستان با حضور مدیران کل و معاونین دستگاه‌های عضو شورا به میزبانی بهزیستی برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، مدیر کل بهزیستی لرستان در اين جلسه اظهار داشت: خدمات دولت به خاطر ملاحظات سیاسی نبايد مغفول مانده و نادیده گرفته شود.
"اسدالله حيدري" تصريح كرد: این خدمات شامل تلاش‌های مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه بر اساس آن استان لرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
وي تغییر نگاه سرمایه‌گذاران خارجی و دید مثبت بخش خصوصی، آماده‌سازی زیر‌ساخت‌های توسعه و طرح مرتب و مداوم مشکلات استان در مجموعه هیأت دولت، سفر اعضای کابینه به همراه دستاوردهای ارزشمند برای استان خواند و گفت: تلاش برای خروج بنگاه‌های اقتصادی از رکود و نیز افزایش اعتبارات عمرانی و اشتغال‌زا و قرار گرفتن لرستان در ردیف 3 استان منتخب طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی و تلاش برای ایجاد و گسترش فرهنگ کار و تبدیل شدن استان به یک کارگاه اقتصادی بزرگ توسط استاندار و نهادهاي استان درخور تحسين است.
مدیر کل بهزیستی لرستان بيان كرد: اقشار آسیب‌پذیر و جمعیت هدف نهاد‌های حمایتی، در برنامه‌های توسعه استان از جایگاه ویژه‌ای در نزد استاندار برخوردار هستند به گونه‌ای که شخصاً پی‌گیر رفع مسائل و مشکلات معلولین، سالمندان، و نیازمندان می‌باشد كه این ديدگاه استاندار مورد قبول موافق و مخالف است.
 حيدري در پایان بر حضور مدیران کل دستگاه‌های عضو شورای رفاه در افتتاح پروژه‌ها و شرکت در برنامه‌های ویژه هفته دولت تاکید كرد و پيشنهاد داد دستگاه‌هاي عضو شورا، طي هفته دولت در قالب نشست خبری مشترک، عملکرد خود را از طريق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.
شورای هماهنگی رفاه اجتماعی متشکل از 11 دستگاه اجرایی و بانکی از جمله تعاون و کار رفاه اجتماعی‌، تامین اجتماعی، مدیریت درمان، بهزیستی، صندوق بازنشستگان، صندوق کارآفرینی، فنی و حرفه‌ای، بانک رفاه کارگران، بانک توسعه تعاون‌، صندوق روستائیان و عشایر و بیمه سلامت که زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌باشند.
نمايندگان 11 دستگاه عضو شورای رفاه اجتماعی لرستان گرد هم آمدند
خبر: محمدجعفر نظري

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1395-05-30 17:54
لطفا مشکلات همین حداقل سرمایه گذار درون استان خودمان را برطرف کنید! سرمایه‌گذار خارجی فدای سرتان! اگر میگویید سیاسی است به جلسه مشترک مدیران و سرمایه گذاران روز پنجشنبه گذشته (28 شهریور) و متن سخنان سرمایه گذاران و مدیران و استاندار مراجعه فرمایید تا فاصله شعار و عمل مشخص شود!
نقل قول کردن
#2 جلیلی 1395-06-01 15:05
باور بفرمایید شهرهای دیگه سرمایه گذار را روی سرشان میگذارند و تمام شرایط را برایش مهیا میکنند چون میدانند چه سودی پشتش می آورد.متأسفانه همین کاغذبازیهای بی مورد برخی ادارات مانع اصلی سرمایه گذاران است.آینده نگر باشیم ما الان در استانمان ۱۳۰ هزار تحصیلکرده بیکار داریم سالی ۷ هزارنفر تحصیلکرده و نخبه مهاجرت میکنند ما داریم از حیث ژن افراد نخبه خالی میشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا