یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی وزیر کشور اعلام كرد: روز پايان سال زمان ثبت نام براي انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر رو روستا آغاز مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري يافته به نقل از خبرگزاري صداوسيما، "محمدحسین مقیمی" در جلسه شورای اداری استان خراسان شمالی با اشاره به آغاز ثبت نام در تاريخ 30 اسفند 1395 براي زمان ثبت نام براي انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي اعلام شدداوطلبان شوراهای شهر و روستا، اعلام كرد: ثبت نام داوطلبان تا 6 فروردین‌ماه 1396 به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.
وي افزود: ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمين دوره ریاست‌جمهوری نیز 22 فروردین تا 26 فروردین‌ماه 96 انجام می‌شود.
وی با بیان این که 29 اردی‌بهشت‌ماه انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا به صورت هم‌زمان برگزار می‌گردد، افزود: همه دستگاه‌ها همچون ادوار گذشته انتخابات در کنار مردم، با همدلی و تعامل سازنده، زمینه برگزاری انتخابات پرشور سال 96 را فراهم کنند.
قابل ذكر است در شرايطي كه زمان ثبت نام پبت نام كانديداهاي شورا هفته نخست سال آينده اعلام شده اما از چند ماه قبل بسياري از چهره‌هاي مختلف خود را در فضاي مجازي به عنوان كانديداي انتخابات شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد معرفي كرده‌اند كه البته انگيزه‌ها در بيان اين موضوع متفاوت است و شماري با نيات مختلف قصد دارند نام خود را مطرح كرده و بر سر زبان‌ها بياندازند!
قابل ذكر اين كه بنا ر خبري كه خردادماه منتشر شد، شمار اعضاي اصلي شوراي اسلامي شهرهاي لرستان كاسته شده و همانند سهميه‌هاي دورهاي اول تا سوم، انتخابات صورت مي‌گيرد و به اين ترتيب در حوزه‌هاي خرم‌آباد و بروجرد كه زير 500 هزار نفر جمعيت دارند به جاي 13 نفر، 9 نفر شانس حضور در بدنه اصلي شوراي شهر را خواهند داشت و در ديگر شهرهاي استان نيز بنا بر جمعيت، 5 يا 7 نفر شانس انتخاب شدن به عنوان عضو اصلي را دارند و رقابت بسيار دشوار خواهد بود و از طرفي باعث افزايش كيفيت انتخابات خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا