یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتحادیه صنف نقاشان و صافکاران اتومبیل خرم‌آباد به عملکرد دوگانه شهرداری نسبت به برخورد دوگانه با صاحبان مشاغل انتقاد کرد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "اکبر عادلی" در این خصوص گفت: این شهرک سال ۸۴ با هدف ساماندهی مشاغل و صنوف آلاینده شروع به فعالیت نمود و می‌بایست همه مشاغل مزاحم و دارای آلایندگی به این منطقه منتقل شوند.
وی تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد با برخوردی دوگانه بسیاری از صاحبان مشاغل را به این منطقه منتقل نکرده و بسیاری از صنوف و مشاغل در داخل شهر فعالیت دارند.
وی اضافه کرد: این برخورد دوگانه موجب نارضایتی بسیاری از صاحبان مشاغل داخل شهرک صنوف زاگرس شده و خواستار انتقال همه صنوف آلاینده به شهرک‌های صنوف هستند.
وی با اشاره به وجود حدود ۴۰۰ واحد صنفی این اتحادیه در شهرک صنوف اظهار داشت: حدود ۷۰۰ واحد صنفی در داخل شهر به فعالیت مشغول هستند که این تعداد باعث آلایندگی صوتی و زشت شدن چهره شهر شده‌اند.
عادلی با اشاره به انتقاد این افراد از عملکرد شهرداری خرم‌آباد گفت: برخی از فعالان در شهرک صنوف زاگرس به داخل شهر بازگشته‌اند که این مهم موجب تعطیلی شهرک و ایجاد ناهنجاری در داخل حیطه شهر می‌شود.
رئيس اتحادیه صنف نقاشان و صافکاران اتومبیل خرم‌آباد افزود: حضور و فعالیت صنوف آلاینده در داخل شهر موجب بروز مشکلاتی برای شهروندان و ایجاد نارضایتی آن‌ها شده که شهرداری خرم‌آباد بدون رعایت قوانین و مقررات با این افراد کاری نداشته و نسبت به انتقال این صنوف اقدام نمی‌کند.
عادلي اضافه کرد: واحدهای صنفی یاد شده اغلب در خیابان‌های پرتردد شهر فعالیت دارند که این موضوع موجب شده تا مسافران و یا عابران در این خیابان‌ها با چهره زشتی از شهر خرم‌آباد مواجه شوند.
وی تصریح کرد: صنوف و فعالان مشاغل در شهرک صنوف زاگرس با آماده کردن طوماری نسبت به این موضوع انتقاد کرده و خواستار تسریع در تکمیل و به‌سازی شهرک صنوف زاگرس و انتقال همه صنوف آلاینده به داخل شهرک شده‌اند.
قابل ذكر است نيروهاي سازمان ميادين شهرداري روز قبل اقدام به پلمپ مغازه‌هاي عمده‌فروشي در سه‌راه اسدآبادي نمودند تا زمينه انتقال آن‌ها به شهرك صنوف فراهم آيد.
به جاست شهرداري خدمات و امكانات منتاسب نيز در زمينه حمل و نقل و مسائل رفاهي مراجعين و كسبه نيز فراهم آورد تا رغبت بيشتري براي اين انتقال‌ها وجود داشته باشد.
انتقاد صاحبان مشاغل شهرک صنوف زاگرس به عملکرد دوگانه شهرداری خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 نیازی 1395-05-21 23:22
راست میگن حقدارن.تازه شهرک زاگرس وقاضی حتی امکانات اولیه هم ندارن.شهرک زاگرس حتا آسفالت استانداردم نداره.بارفروشیه ای حدفاصل پادگان ۰۷ارتش تا دروازه الشتر عامل اصلی ترافیکند چرا منتقل نمیشن شهرک صنوف؟؟؟
نقل قول کردن
#2 حمید ت 1395-05-21 23:37
یا همه یا هیچکس،چون بعضی ها که در داخل شهر کار میکنن مسلما مشتریها رو صاحب میشن و اونایی که قانونی عمل کردن و کار و کاسبیشون رو به شهرک صنوف انتقال داده اند ،در شرایط نامناسب رقابتی قرار میگیرند و ورشکست میشن....
نقل قول کردن
#3 سعید 1395-05-22 00:34
یه سر به خیابون شریعتی رو به روی پارک شریعتی بزنین ببینین چه وضعیتیه کل پیاده رو هارو ماشین های تعمیرکاه ها گرفتن آخه شهر اینجوریه؟ درضم اگه واقعا به فکر مسافرای شهرای دیگه هستین یه فکری به حال خیابون انقلاب کنین که موقع آدرس دادن بنده خداها گیج نشن و دور قمری بزنن .
نقل قول کردن
#4 ali 1395-05-22 12:56
از شقايق تا بيمارستان عشاير
بيشتر از اينكه مراكز فروشگاهي و تجاري. ..شيك ببينيم
آپاراتي.تعويض روغن و. ..ميبينيم
و نتها فضاي خيابان رو حتي پياده رو هم گرفتن
بايد از وسط خيابان تردد كرد
نقل قول کردن
#5 منتقد 1395-05-23 01:04
متاسفانه شهرداری ومسولین انتقال صنوف الاینده و مزاحم گویا قدرت اجرایی لازم را برای انتقال انان به محلهای تعیین شده ندارند در ماه مبارک رمضان اعلام شد تا پا یان ماه کلیه عمده فروشان خ انقلاب به شهرک زاگرس انتقال پیدا خواهند نمود و گره ترافیک این خیابان حل خواهد شد ولی متاسفانه دو ماه از ضرب العجل تعیین شده می گذرد وخبری از انتقال نیست مطلب بعدی پله های داخل معابر است که شهرداری هنوز نتوانسته انها را بطور کامل بر چیند .
نقل قول کردن
#6 نصیری 1395-05-23 17:56
باسلام وخسته نباشید از استاندار محترم تقاضامندم وضعیت نمایشگاه اتومبیل در خیابان شریعتی جهت انتقال به شهرک مورد بررسی قرار گیرد تا تردد وسایل نقلیه روان و ترافیک و بی نظمی از بین برود و جای سوال است که شهردار محترم به صورت جد پیگیری نمی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا