یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی سمن‌های فعال در حوزه شهری با شهردار خرم‌آباد در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این نشست که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شده بود، بیش از 20 سازمان مردم‌نهاد خرم‌آباد حضور داشتند و در خصوص مسائل و مشکلات شهری و برنامه‌های خود برای مرتفع کردن نواقص و همچنین توسعه و بالندگی در شهر خرم‌آباد به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
در ادامه این نشست از انجمن‌هایی که در زمینه‌های مدیریت شهری فعالیت نموده و در پاک‌سازی و نظافت شهر و سرچشمه مطهری خرم‌آباد مشارکت داشته‌اند با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
از حواشی این نشست می‌توان به سفر همزمان وزیر راه و شهرسازی به خرم‌آباد بود که علی‌رغم دعوت از شهردار برای حضور در استانداری، یحیی عیدی بیرانوند به احترام حضار جلسه با وزیر را به تعویق انداخت.
از سوی دیگر استقبال انجمن‌های مردمی به حدی بود که سالن شهرداری گنجایش حضور همه اعضا را نداشت و علاوه بر تعداد زیادی صندلی که به سالن اضافه شد، بازهم برخی از افراد به‌صورت ایستاده برنامه را دنبال کردند.
در پایان نشست، مهمانان و مسئولین شهرداری عکس یادگاری گرفتند.
این اولین اقدام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در خصوص سازمان‌های مردم‌نهاد از بدو تأسیس در یک سال اخیر بود که شهردار خرم‌آباد وعده رونمایی و اجرایی شدن طرح «شهریاران» و بالطبع احداث ساختمان «خانه سمن‌ها» را در آینده نزدیک به حضار در نشست داد.
نشست تخصصی سمن‌های فعال در حوزه شهری خرم‌آباد برگزار شدنشست تخصصی سمن‌های فعال در حوزه شهری خرم‌آباد برگزار شد

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-15 12:54
برگزاری چنین جلساتی باید همیشه ادامه داشته باشد .نظرات و پیشنهاداتی که این گروههای مردم نهاد که در شهرداری ارائه میدهن میتواند بسیار مفید،و کارساز واقع شود .
نقل قول کردن
#2 درود 1395-05-17 11:36
درود بر مظفر افشار که نه پست دولتی دارد نه پولی میگیرد ولی با سرمایه شخصی خودش هزاران دانه بلوط را در خانه پرورش میدهد و نهالهایشان را در کمربند سبز شهر و ورودیهای شهر میکارد.شهرداری با اون عظمت و دانشکده کشاورزی با ۸۰ هکتار وسعت به پای آقای افشار نمیرسند.کاشت درخت صدقه جاریست.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا