یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان از اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل هتل بام لرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که امروز برگزار شد اظهار کرد: قرار بود که پروژه‌های تعیین مراسم کلنگ‌زنی هتل 4 ستاره پارسیان خرم‌آباد با حضور معاون رئيس‌جمهورشده میراث فرهنگی لرستان رصد و پی‌گیری شود که به نظر می‌رسد در این باره لازم است تلاش بیشتری صورت پذیرد.
وی ادامه داد: اقدامات اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری استان راضی‌کننده نیست و باید کوشش بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.
استاندار لرستان اضافه کرد: به منظور تکمیل هتل بام لرستان 10 میلیارد تومان از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور اختصاص داده شده که باید پیگیری‌ها انجام می‌شد تا این مبلغ جذب شود.
 بازوند تصریح کرد: با پرداخت 54.7 میلیارد تومان اعتبار در حوزه صنعت علیرغم اینکه این مهم قابل قبول است اما روند کند آن باید شتاب بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه در بحث سدسازی آب منطقه‌ای لرستان نیز خوب عمل کرده است، اظهار کرد: در دهه فجر امسال سد کمندان آبگیری می‌شود؛ همچنین احداث سد مخمل‌کوه در توسعه شهر خرم‌آباد نقش به‌سزایی دارد.
منبع: روابط عمومی استانداری لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1395-05-06 20:51
آقای هاشم زاده داشت بسرعت این هتل رو می ساخت واقعا نمیدونم که چه اتفاقی افتاد که این هتل رو کلا رها کردن و از خیرش گذشتن! فکر نکنم بخاطر مسائل مالی بوده باشه چون آقای هاشم زاده بعد از کناره گیری از ساخت هتل شروع به ساخت دو پل خیّرساز در شهر خرم آباد کردن با هزینه ای نزدیک به ده ملیارد تومان....میگم شاید از نهادی یا کسانی رنجیده شده باشن که کار ساخت هتل کنار گذاشتن....همیشه بیاد داشته باشیم که سرمایه گذاران بیشتر از منافع مالی دنبال احترام هستن .و این حقیقت انکار ناپذیره....
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-05-06 23:00
ده میلیارد رقم کمی نیست ، شخصا پیگیری نمایید که درست خرج بشه و هتل ساخته شود . دوباره نیان بگن بودجه نداشته و به علت کمبود بودجه ...
ای کاش مدیر گردشگری مثل مهاجران نژاد داشتیم توی این دوره حساس اقتصاد مقاومتی .
نقل قول کردن
#3 همشهری 1395-05-07 10:17
کاش این پولا دست آدمای نا اهل نیافته و واقعا خرج شهر بشه . دیگه خسته شدیم انقدر دیدیم آدمایی که تیپشون به پیکان هم نمیخوره پشت ماشین های آنچنانی نشستن .
نقل قول کردن
#4 دد 1395-05-07 11:48
مهم تخصیص بودجه است نه مبلغ اعلام شده باید تا پایان سال مالی جدید منتظر شد که چه مبلغی جذب میشود
نقل قول کردن
#5 کیانی 1395-05-18 10:34
همیشه این آمارها رو دادن ولی مثل هتل پارک صخره ای که از سال ۷۶ تا حالا نیمه تکمیل رها شده.هاشمزاده داشت این کار خیر رو برای مردم محروم ما میکرد ولی تنگ نظرها همان سال اینقدر فشار آوردن,اینقد جنگ روانی به پا کردن که ایشان هم ناامیدانه سرمایه شخصی را دیگر خرج نکرد.شما ببینید ما یک مدیری که رییس میراث گردشگری شود و زاده این شهر باشد را نداشتیم تا حالا.همینم بوده که یکمان دو نشده.یکی نیست بگوید این آقای هاشم زاده بودجه شخصی خودش است شما چکاره اید نمیگذارید کار کند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا