یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با هدف ترویج و توسعه مهربانی و کمک به نیازمندان‌، جشنواره بزرگ خیریه غذا در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
هفته آينده: خرم‌آباد غرق در مهرباني مي‌شودبه گزارش پايگاه خبري يافته، دبیر سومین جشنواره خیریه غذا با بیان این مطلب افزود‌: در این فعالیت خیریه‌، اعضای 5 سازمان مردم‌نهاد شهر خرم‌آباد شامل انجمن‌های دانش‌آموختگان‌، پایان کارتن‌خوابی‌، رهانسل خرم‌، آفتاب لرستان و کانون هموفیلی ایران به همکاری خواهند پرداخت.
"انوشیروان سپهوند" اظهار داشت: عواید حاصل از این جشنواره صرف بیماران هموفیلی‌، کودکان کار‌، افراد کارتن‌خواب و سایر نیازمندان شهر خواهد شد.
وی با بيان اين كه برای برگزاری بهتر این جشنواره 4 گروه آشپزی‌، تبلیغات‌، جذب کمک‌های نقدی و اجرایی تشکیل شده، افزود: همه اعضای این تیم‌ها از میان داوطلبان مردمی انتخاب شده‌اند.
سپهوند در پایان ابراز امیدواری کرد با استقبال گرم شهروندان از این جشنواره‌، بتوانیم بخشی از دین خود را به اقشار محروم جامعه ادا کنیم .
قابل ذکر است سومین جشنواره بزرگ خیریه غذا‌، طی پنج‌شنبه و جمعه‌، هفتم و هشتم مردادماه از ساعت 19 تا 23 در پارک کیو جنب میدان نیلوفر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 یوسف شیخ آزادی 1395-05-01 12:07
درود خدا به همه ی عزیزانی که درچنین کارهای خیروخداپسندانه ای گام برمی دارند. ازشنیدن چنین اخباری درشهرم لذت می برم.حس انسان دوستیتان را می ستایم.
نقل قول کردن
#2 ایدا.د 1395-05-01 17:55
واقعا همت بزرگیه مرسی از همه ی عزیزان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا