یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آئين بزرگداشت روز پرستار در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهيد رحيمي خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، صبح  يك‌شنبه 25 بهمن‌ماه 94، در سال‌روز ولادت با سعادت بزرگ پرستار اسلام، در مراسمی كه با حضور نماينده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، رئيس دانشگاه علوم پزشكي و جمع كثيري از مسئولين استان برگزار شد از 64 پرستار برگزيده استان تجليل به عمل آمد.
نماينده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تبريك ولادت حضرت زينب كبري (س) و با بيان اين مطلب كه پرستاران مظهر رحمت الهي هستند گفت: روز پرستار، روز زحمت‌كشان و دلسوزان عرصه سلامت جامعه است كه با تلاش‌های خالصانه خود و با عطوفت و مهرباني جلوه‌های رحمت الهي را به نمايش می‌گذارند.
وي با اشاره به اهميت نقش پرستار در تأمین سلامت جسمي، روحي و معنوي جامعه تصريح كرد: پرستاري از شأن و مقام و جايگاه رفيعي برخوردار است و پرستاران نقش كليدي و مهمي در سلامت جامعه ایفاء می‌کنند، چرا كه تلاش آن‌ها سبب آرامش در جامعه اسلامي و به دنبال آن فراهم شدن زمينه بهتر براي بندگي و عبوديت آحاد جامعه است.
ميرعمادي افزود: گسترده تلاش پرستاران وسيع و افق خدمات آن‌ها بی‌منتهاست و اين فرشتگان ميثاق‌نامه‌شان بر مبناي پاكي و صداقت بنيان نهاده شده و در اين رهگذر عقلانيت و اخلاق شاخصه كار و فعاليت آن‌هاست.
در ادامه رئيس دانشگاه علوم پزشكي نيز با گراميداشت سالروز ولادت حضرت زينب كبري (س) گفت: ارزش‌گذاری خدمات پرستاري بسيار دشوار است و اجر و پاداش اعمال آن‌ها در نزد خداوند نامحدود و پرستاران با پاسداشت اصول انساني در پيشگاه خداوند از اجر و بهره‌ی بی‌حسابی برخوردارند.
دكتر "کوروش ساكي" از تلاش دانشگاه در پرداخت مطالبات پرستاران تا پايان سال خبر داد و گفت: اجراي قانون تعرفه‌گذاري خدمات پرستاري يكي از برنامه‌هایی است كه در دستور كار دانشگاه قرار دارد.
در ادامه دكتر امين بهاروند مدير درمان تأمین اجتماعي لرستان، زهرا خوانساري مدير پرستاري دانشگاه و مجيد عالی پور عضو نظام پرستاري خرم‌آباد و مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پرستاري سخاوت نيز مطالبي را بيان كرده و در پايان نيز با تقديم لوح سپاس و هدايايي از 64 پرستار برگزيده استان تجليل به عمل آمد.
گفتني است در اين مراسم از خانم مهري سبزي پور و فرشيد نظري همسر و برادر جانباز 80 درصد كرامت نظري كه بيش از 30 سال است كه از اين جانباز سرافراز ايران اسلامي كه از ناحيه گردن قطع نخاع شده و پاي چپ وي نيز از ناحيه لگن قطع شده است پرستاري می‌نمایند به‌عنوان پرستار نمونه و برگزيده نيز تجليل شد.

آئين بزرگداشت روز پرستار در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهيد رحيمي خرم‌آباد برگزار شد.آئين بزرگداشت روز پرستار در تالار ابن‌سینای بیمارستان شهيد رحيمي خرم‌آباد برگزار شد.

دیدگاه‌ها  

#1 عزیزی 1394-11-25 19:52
سلام با تبریک روز پرستار به جامعه پزشکی لرستان برخودم لازم میدانم از زحمات همه پرستاران خصوصا جناب اقای حاج شهریار رشید‌زاده پرستار بیمارستان ایت ا...مدنی بخش جراحی قلب کمال تشکر و امتنان را بعمل اورم / وی در ایام بیماری قلبی اینجانب و مادر م که تحت عمل قرار گرفتیم بسیار شرافتمندانه و با جدیت و همت عالی وایثار فراوان بسیار فراتر از وظایف سازمانی خود به ما و سایر بیماران ارایه خدمت مینمودند سپاسگذاری نمایم امیدوارم زحمات بی دریغ ایشان مورد توجه و عنایت مسولین محترم و ساعی دانشگاه و بیمارستان قرار بگیرد
نقل قول کردن
#2 مهدی 1394-11-26 15:41
باسلام به نظر من اگر اسامی پرستاران نمونه استان یا حداقل خرم آباد در سایت شما یا یکی از روزنامه های محلی ذکر میشد در روحیه کاری آنها تاثیر بسزایی داشت باتشکر فراوان
___________________________
يافته: سلام
اتفاقا ما روي اين مسائل تاكيد بسيار داريم اما معمولا روابط عمومي‌ها يا به دلايلي از انتشار اسامي خودداري مي‌كنند يا بايد از هفت خان رستم گذشت تا به آن‌ها دست يافت كه ناچاريم از پي‌گيري چند باره صرف نظر كنيم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا