یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 63 طرح صنعتی و معدنی بزرگ متناسب با ظرفیت‌های این استان در لرستان اجرا می‌شوند.

به گزارش يافته، "حجت بیرانوند" در اين خصوص بیان داشت: هر چند سفر چهارم هیات دولت به لرستان تحقق پیدا نکرد، ولی پیشنهاد اجرای 63 طرح بزرگ در حوزه صنعت و معدن را آماده کرده‌ایم که در جلسه ای که سه‌شنبه 21 خردادماه با حضور استاندار در دفتر معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود مصوبات خوبی را در حوزه صنعت و معدن خواهیم گرفت.

وی افزود: این طرح‌ها شامل 23 طرح صنایع معدنی و 40 واحد صنعتی بزرگ متناسب با ظرفیت‌های استان هستند که بر اساس توافقات اولیه در روز سه‌شنبه مصوب و تسهیلات لازم به عنوان اولویت الف به این طرح‌های صنعتی و معدنی اعطا خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به این که موافقت اولیه اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی در استان اخذ شده و در آستانه آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها هستیم، گفت: با اجرای این طرح‌ها رونق مناسبی را در حوزه صنعت و کسب و کار در استان در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

بیرانوند ادامه داد: با ادغامی که در این وزارتخانه صورت گرفت خوشبختانه مشکلات واحد‌های بزرگ صنعتی هم حل شده و یا در آستانه حل شدن هستند.

وی افزود: در حوزه تجارت نیز خوشبختانه علی‌رغم محدودیت‌هایی که داشته‌ایم استان نه تنها روند کاهشی نداشته است، بلکه روند افزایشی داشته است و شاهد افزایش چشم‌گیر صادرات در گمرک استان بود‌ه‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی ازنا در آستانه بهره‌برداری است و کلیه الزاماتی که یک منطقه ویژه نیاز دارد در حال حاضر در این منطقه مهیا شده است و در آستانه افتتاح این مجموعه هستیم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: فاز اول مجتمع صنوف آلاینده خرم‌آباد نیز که به عنوان یکی از مطالبات حوزه اصناف در راستای زیبا‌سازی مبلمان شهری خرم‌آباد اجرا شده است آماده بهره‌برداری است و در روزهای آتی افتتاح می‌شود.

 

 

احمد تلوري/ يافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا