یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که از سال 50 تا کنون در حوزه سلامت مشغول به خدمت هستم، گفت: هزینه‌های درمان را رایگان می‌کنم.

به گزارش يافته، علی‌اکبر ولایتی امروز در جمع حامیان خود در مجاور قلعه فلاک‌الافلاک خرم‌آباد بیان داشت: از سال 1350 تا کنون در حوزه سلامت کشور مشغول به خدمت هستم و اگر می‌گویم که می‌توانم هزینه سلامت را در کشور رایگان کنم، این یک حرف ذهنی نیست.

وی با اشاره به این که درمان رایگان بیماری‌های صعب‌العلاج را دنبال خواهم کرد، افزود: با درخواست از مجلس اختصاص بودجه درمان بیماران صعب‌العلاج و بودجه متمم هزینه‌های درمان این بیماران را تأمین خواهم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پول درمان بیماری‌های صعب‌العلاج در مقابل بودجه 220 هزار میلیارد تومانی، پولی نیست که اختصاص پیدا نکند.

ولایتی ادامه داد: بنا بر تأکید مقام معظم انقلاب خانواده‌ها جز رنج بیمارداری نباید رنج دیگری داشته باشند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر دفترچه‌های روستایی تنها در محدوده روستا اعتبار دارند، با این وجود تلاش خواهم کرد که این دفترچه‌ها به مانند دفترچه‌های درمانی دیگر اعتبار داشته باشند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به عقب‌ماندگی‌های استانی لرستان گفت: ما وام‌دار و مدیون کسانی هستیم که در انقلاب نقش اساسی داشته‌اند و مردم لرستان در صف مقدم جبهه بوده‌اند و از تمامیت ارضی این کشور دفاع کرده‌اند و من متأسفام که هر کسی که آمد به لرستان قول داد؛ اما قول‌های‌شان عملی نشد، من قول می‌دهم که این قول‌ها که مورد انتظار مردم لرستان هستند را عملی کنم.

ولایتی توسعه راه‌های ارتباطی، ‌افزایش تعداد کارخانجات، راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل شده، استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و پایان دادن به رتبه اول بیکاری لرستان در کشور را جزو برنامه‌های خود برای لرستان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: باعث تأسف است که جوانان لرستان که در دینداری و دفاع از انقلاب شهره هستند جزو بیکارترین جوانان استان قلمداد می‌شوند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه به طور ناشناخته به لرستان سفر کردم و با ظرفیت‌ها، معادن و قرار گرفتن این استان در مسیر راه‌های استراتژیک شمال و جنوب آشنا هستم، بیان داشت: لرستان بالاترین امکانات کشاورزی و توسعه صنایع را دارد، اما از حیث کارگاه‌ها، کارخانجات و پتروشیمی‌ها با کمبود مواجه هستند.

ولایتی گفت: مزیت اصلی زاگرس این است که بر روی منابع عظیم انرژی قرار دارد و می‌توان در آن صنایع را که با گاز اتان کار می‌کنند، ایجاد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر یارانه‌ها طبق مصوبه مجلس نه به طور ناقص در کشور اجرا می‌شد و سهم 30 درصدی کشاورزی و صنعت اختصاص می‌یافت، امروز شاهد تعطیلی و یا نیمه تعطیل بودن کارخانه‌ها در لرستان نبودیم.

ولايتي ظهر يك‌شنبه خرم‌آباد را به مقصد همدان ترك كرد.

 

 

احمد تلوري/ يافته

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا