یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

روز 13 خرداد همايش بصيرتي پيروان ولايت با حضور جمعي از مسوولان استاني، امدادگران و داوطلبان جمعيت هلال‌احمر لرستان برگزار گرديد.

به گزارش يافته، در اين همايش كه با برنامه‌ريزي دفتر نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر لرستان  برگزار گرديد، در ابتدا مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال‌احمر لرستان با اشاره به اصل 56 قانون اساسي مالكيت بر سرنوشت و حق انتخاب را از حقوق مسلم تمامي مردم دانست و افزود: اين حق مالكيت نشات گرفته از مالكيت مطلق خدا بر تمامي عالم هستي و انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام "بهزاد پيروزفر" افزود: از اين اصل ارزشمند قانون اساسي 3 نكته برداشت مي‌شود كه اولين برداشت آن حاكميت انسان حقي است الهي و از او قابل سلب نيست و كسي نمي‌تواند با زور و اجبار و اكراه اين حق را از او بگيرد.

وي بيان داشت: دومين حق، حق حاكميت انسان بر سرنوشت خودش قابل انتقال اختياري نيست و اين حق الهي با انتقال اختياري هم از او سلب نمي‌شود و سومين حق، حقي الهي است كه نمي‌توان آن را در خدمت منافع فرد يا گروه خاصي قرا‌ر داد چرا كه خداوند اين موهبت الهي را براي تحصيل منافع دنيوي و اخروي انسان در ابعاد فردي و اجتماعي او قرار داده است.

پيروزفر در پايان سخنان خود اشاره‌اي به عملكرد دفتر نمايندگي ولي فقيه با توجه به نام‌گذاري سال جاري بعنوان سال حماسه سياسي حماسه اقتصادي نموده و گفت: اين دفتر در كنار همه امور فرهنگي و اجرايي خود، اين همايش را در 26 اداره دولتي درمركز استان برگزار كرده كه با استقبال گسترده جوانان همراه بوده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: امام در تمام مراحل زندگي‌اش توكل بر خدا سرلوحه تمامي كارهايش بود، ايشان رمز وفقيت امام را دو چيز دانستند: اول اعتماد و توكل بر خدا و دوم تكيه برمردم.

وي در ادامه بيان نمود: هركسي مي‌خواهد در زندگس موفق باشد بايد در زندگي‌اش هم ايمان و اعتماد به خدا داشته باشد و هم ارتباط خوبي با آحاد مردم داشته باشد.

حجت‌الاسلام ميرعمادي به مسأله انتخابات و اهميت آن نيز پرداخت و با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري ابراز داشت: انتخابات مظهر حماسه سياسي است كه به معناي حضور آگاهانه مردم درپاي صندوق‌هاي راي است.

وي از انتخابات به عنوان اقتدار و اعتبار نظام اسلامي يادكرده و افزود: در هر كشوري ملاك و معيار خاصي براي اعتبار و حكومت و نظام حاكمه مطرح است و در كشور ما انتخابات آبرو و اعتبار حكومت است.

نماينده ولي فقيه در لرستان در ادامه با اشاره به شاخصه‌هاي انتخاب اصلح، از ايمان و تدين و تقوا به عنوان مهم‌ترين ملاك و معيار براي انتخاب اصلح اشاره كرده و افزود: مقاومت در برابر دشمنان نظام و انقلاب و اهل سازش و تسليم نبودن با آنها يكي ديگر از ملاك‌ها و شاخصه‌هاي انتخاب اصلح است.

حجت‌الاسلام ميرعمادي افزود: مواضع كانديداها در مسائل مختلف بايد كاملا واضح و روشن باشد تا مردم بتوانند با علم و آگاهي كاملي به آنها راي بدهند ايشان اعلام داشتند كه براي انتخاب اصلح نگاه كنيد ببينيد اطرافيان و مريدان كانديداها چه كساني هستند، آيا افراد صالح و شايسته‌اي هستند يا نه؟

وي در پايان همگان را به حضور با شور و نشاط در روز 24 خرداد در پاي صندوق‌هاي راي دعوت نمود.

پيروزفر

 

 

 

شهاب احمدوند

 

دیدگاه‌ها  

#1 موسوي 1392-03-18 12:16
واقعا برنامه زيبا و پر محتوايي بود از حاج آقا پيروزفر كمال تشكر و قدر داني را دارم لطفاً اينگونه برنامه ها را بيشتر كنيد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا