یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اولین یادواره مشترک سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و شهدای شهر معمولان به همت دفتر امام جمعه و پایگاه‌های بسیج و هم‌چنین با همكاری دستگاه‌های اجرایی این شهر برگزار شد.

به گزارش يافته، امام جمعه‌ی معمولان هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدای این شهر و امام راحل عنوان و تأكید كرد: ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده انتقال دهیم و همواره قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان و رزمندگان این مرز و بوم باشیم.

حجت‌الاسلام "مهدی عابدینی" از عملكرد مطلوب مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تقدیر كرد و از وی خواستار شد نسبت به بازسازی مقبره‌ی شهدای شهر معمولان تمهیداتی بیاندیشد.

وی به ظرفیت‌های مكانی و فرهنگی معمولان اشاره و تصریح كرد: این شهر مكان مناسبی برای شهدای گمنام است و امیدواریم مردم این شهر از داشتن شهدایگمنام محروم نشوند.

در ادامه مراسم امام‌جمعه‌ی شهرستان پل‌دختر نیز از دست‌اندركاران برگزاری اولین یادواره مشترك یاد امام و شهدای شهر معمولان تشكر كرد و گفت: امروز امنیت و پایداری ایران اسلامی مرهون رهبری امام‌خمینی(ره) و شهادت طلبی‌های شهیدان است.

حجت‌الاسلام "علی‌محمد لروند" اضافه كرد: امیدواریم ادامه دهنده‌ی راه درخشان شهدا باشیم چرا كه راه آنان همواره عزت و افتخار برای ما به ارمغان می‌‌آورد. نگذاریم دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی جوانان ما را از این راه غافل كنند.

براساس این گزارش در ادامه مراسم نیز از خانواده محترم شهدا و ایثارگران شهر معمولان با اهدای لوح یادبودی تجلیل به عمل آمد.

 

 

مازیار ترابی/ يافته- معمولان

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا