یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده سلسله و دلفان و عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به شاخصه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و اتکا آن به پشتوانه مردمی، گفت: بر همین اساس نظام سلطه با وجود برنامه‌ و تحرکات بسیار نتوانسته به کشور آسیب بزند.

به گزارش يافته، حجت‌الله سوری با تسلیت به مناسب فرا رسیدن سال‌روز ارتحال امام خمینی‌(ره)، گفت: حضرت امام از آغاز انقلاب اسلامی ایران یک حکومت آزاد بر پایه دموکراسی و مردم‌سالاری دینی را بنا گذاشت.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که امام خمینی‌(ره) پشتوانه اصلی نظام اسلامی را مردم می‌دانستند، افزود: این تفکر و رهنمودها از آن زمان تا کنون جاری بوده است، از این رو ما شاهد هستیم که هر سال انتخاباتی با هر حضور گسترده مردم در کشور برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این که شاخصه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اتکا به رأی مردم است، تصریح کرد: به همین دلیل نظام سلطه با وجود برنامه‌ و تحرکات بسیار نتوانسته به جمهوری اسلامی ایران آسیب بزند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، مهم‌ترین دغدغه امام را مسأله فرهنگ و رسیدگی به اوضاع محرومان خواند و افزود: باید ببینیم در جامعه کنونی تا چه اندازه به موضوع فرهنگ توجه شده و یا در خدمت به محرومان چه اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست ‌خارجی مجلس، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بعد از ارتحال امام نه تنها عقب‌گرد نکرد بلکه با وجود همه کارشکنی‌ها، محدودیت‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌هاي بین‌المللی حرکتی کاملاً رو به جلو داشته و دارد که همه این‌ها مرهون درایت، تدبیر و ایستادگی رهبر معظم انقلاب است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا