یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: این حماسه سیاسی را که شما از یاسوج آغاز کردید، آغاز یک راه جدیدی است و پس از حماسه سیاسی با ایجاد دولت قوی، مشکلات گرانی، بیکاری و تحریم‌ها را برخواهیم داشت.

به گزارش يافته به نقل از مهر، محسن رضایی ضمانت اجرایی برنامه‌های انتخاباتی خود را حرف‌هایش دانست و گفت: مرد وقتی حرف می‌زند عمل می‌کند و هرکس حرف بزند و عمل نکند، مرد نیست، یعنی لر نیست.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم عصر شنبه در اجتماع مردم شهر یاسوج اظهار داشت: بگذارید به عشایر و اقوام توهین کنند اما آیا این دست‌های بزرگ ما نبود که خرمشهر را آزاد کرد؟ آیا این دست‌ها نبود که انقلاب را پیروز کرد؟ آیا مهدی باکری از عشایر آذربایجان، بروجردی از عشایر لرستان و شوشتری از عشایر خراسان نبود؟

وی بیان داشت: چرا به اقوام و عشایری توهین می‌کنید که اساس این انقلاب و ذخائر این انقلاب هستند.

رضایی با بیان این که شما با من دعوا دارید یا من را رقیب خود می‌دانید به من توهین کنید، تصریح کرد: من دلی پهناور و قلبی بزرگ به اندازه دنا دارم و همه توهین‌های شما را تحمل می‌کنم اما حاضر نیستم که به اقوام و عشایر توهین کنید.

وی اظهار داشت: جواب توهین شما به اقوام و عشایر را امروز مردم یاسوج با این اجتماع پرشکوه دادند و بهتر است این پرونده را ببندید و البته ما عشایر ایرانی دل رئوفی داریم و همیشه می‌بخشیم و گذشت می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: این حماسه سیاسی را که شما از یاسوج آغاز کردید، آغاز یک راه جدیدی است و پس از حماسه سیاسی با ایجاد دولت قوی، مشکلات گرانی، بیکاری و تحریم‌ها را برخواهیم داشت.

 

تحریم‌ها ملت ایران را بیدار می‌کند

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی را با فکر، اندیشه و برنامه‌های اقتصادی که تدوین کرد‌ایم، مثل موم در دست خودمان آب می‌کنیم.

رضایی با بیان این که تحریم‌های اقتصادی ظلمی به ملت ایران است، افزود: ناراحتیم که تحریم شده‌ایم و اعتراض داریم اما خوشحال هستیم که این تحریم‌ها ملت مارا بیدار می‌کند.

وی بیان داشت: به فضل الهی امسال و سال‌های آینده آنچنان حماسه اقتصادی بزرگی رقم خواهیم زد که خود آمریکایی‌ها به اشتباهشان در تحریم ایران پی ببرند.

وی در خصوص هدف خود از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من برای ایجاد یک قرارگاه اقتصادی آمده‌ام تا با کمک جوانان، اقوام و عشایر یک حماسه و جهاد اقتصادی در جمهوری اسلامی خلق کنیم.

 

هر کس حرف بزند و عمل نکند لر نیست

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت و مقایسه آن با کشورهایی همچون کره جنوبی و چین گفت: باید مدیریت گلوله‌های برفی در دفاع مقدس را راه اندازی کنیم که جوانان گمنام را تبدیل به قهرمانان ملی کرد.

وی ضمانت اجرایی برنامه‌های انتخاباتی خود را حرفش دانست و گفت: مرد وقتی حرف می‌زند عمل می‌کند و هرکس حرف بزند و عمل نکند، مرد نیست، یعنی لر نیست.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با اشاره به تدوین برنامه‌های خود از 20سال گذشته در بخش‌های مختلف، گفت: البته طی این چند سال مشورت می‌دادم و می‌گفتم اما به هشدارهای ما توجه نکردند.

 

دیروز هشدار دادم امروز اخطار می‌دهم

رضایی تصریح کرد: دیروز هشدار دادم که اگر این طور بروید در پرتگاه می‌افتیم و  امروز اخطار می‌کنم که اگر حواستان را جمع نکنید و به این مملکت آسیبی وارد شود، ما یقه شما را می‌گیریم و از خدا می‌خواهیم شما را مجازات کند.

وی با بیان این که بگذارید ملت ایران بزرگی و عظمت دیگری ایجاد کنند و سر مردم شیره نمالید، بیان داشت: مردم زینت المجالس دولتمردان ایران نیستند بلکه متولیان و ولی نعمتان انقلاب هستند.

رضایی با بیان این که در این 25 سال گذشته آسیب‌های زیادی از نامحرمان و نا اهلان دیدیم و دیگر کافی است، گفت: 24 سال تلاش شده و ما هم دست همه را می بوسیم اما اجازه دهید ملت ایران با همان عظمت و شکوه دفاع مقدس و انقلاب یکبار دیگر به صحنه بیاید و این میدان داری را انجام دهد.

وی همچنین ارائه یارانه سبز را یکی از برنامه‌های دولت خود عنوان کرد و گفت: مرحله دوم یارانه ها را به شکل درآمدی پرداخت می کنیم و برخلاف نظر یکی از دوستان در مناظره دیروز، این 65هزار تومان دوم مثل 45هزار تومان اول نیست بلکه این تبدیل به تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و موجب کاهش تورم و افزایش شغل می‌شود.

رضایی افزود: من خودم اقتصاد دان هستم و اگر شما حرف ما را متوجه نمی‌شوید، ما فردا در عمل به شما نشان خواهیم داد که چگونه می ‌شود یارانه داشت اما تورم نداشت.

وی عنوان کرد: در دولت آینده مسئله ما اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست و هرکسی رهبری و نظام را قبول داشته و کارآمد باشد، در دولت خواهد بود.

وی بیان داشت: در شرایط کنونی نباید افراد ارزشی و توانمندی که نظام را قبول دارند، به دلیل وابستگی به یک جناح، کنار بگذاریم.

رضایی همچنین با گرامی‌داشت یاد آیت‌الله العظمی ملک‌حسینی (ره) گفت: آن مرجع فقید افتخار همه ما لرها بوده و امیدوارم فرزند برومند ایشان این نهضت بزرگ فقهی و علمی را ادامه دهند.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا