یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: سازمان بازرسی به عنوان یک دستگاه نظارتی، نقش مهم و موثری در تسهیل شرایط و پیشبرد امور بر عهده دارد.

به گزارش يافته، دکتر حبیب‌الله دهمرده در جریان بازدید از اداره کل بازرسی استان‌، افزود: نقش سازمان بازرسی در نظارت بر اجرای قانون و مقررات در سازمان‌ها، ادارات و همچنین قانونمندی مسوولین و شفاف‌سازی افکار عمومی و تبیین قوانین و مقررات بسیار مهم و با اهمیت است.

وی اظهار داشت: یکی از نکات مهم در فعالیت این سازمان، زمینه‌سازی برای پیش‌گیری از بروز تخلفات احتمالی و ارایه مشاوره صحیح و تنویر افکار کسانی است که با حقوق مردم و اموال عمومی سر و کار دارند.

دهمرده با بیان این که آگاه‌سازی افراد و پیش‌بینی تخلفات احتمالی موجب کاهش تخلفات می‌شود، تصریح کرد: این که نهادهای نظارتی هدف خود را بر روی اصلاح امور قرار دهند، امری مطلوب و پسندیده است، چرا که اگر هدف ما فقط برخورد با افراد پس از وقوع تخلف باشد، بیم آن می‌رود که شائبه مچ‌گیری و دخالت‌های منفی در امور ایجاد شود .

استاندار لرستان، پی‌گیری حق و حقوق مردم در کنار مراقبت از اموال عمومی را وظیفه دینی هر شخص مسوول دانست و اظهار داشت: سازمان بازرسی در این راستا باید تلاش کند که نه تنها حق و حقوق افراد ضایع نشود بلکه فضای بدبینی و تهمت نیز از جامعه اداری دور شود.

وی افزود: هیچ کس دوست ندارد که به عنوان متخلف در جامعه شناخته شود و با توجه به همین اصل، سازمان بازرسی باید خود را در کنار کارکنان قرار دهد تا بیش‌تر به عنوان مشاور حقوقی و اداری بتواند اعتماد عمومی را جلب کند.

وی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان اداره بازرسی استان لرستان اظهار داشت: بر اساس گزارش‌هاي رسیده این اداره کل در سال گذشته رتبه چهارم را در سطح کشور به دست آورده که نشان‌دهنده ظرفیت و پتانسیل خوب استان در حوزه نظارت و بازرسی است.

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا