یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد خواستار اهتمام ويژه دستگاه‌هاي اجرايي در راستاي پيش‌گيري و مبارزه با آتش‌سوزي‌هاي احتمالي جنگل‌ها و مراتع اين شهرستان گرديد.

به گزارش يافته، مرتضي ولي‌پوري در جلسه پيش‌گيري و مبارزه با آتش‌سوزي در جنگل‌ها و مراتع اين شهرستان كه در فرمانداري خرم‌آباد برگزار گرديد در سخناني به تبيين نقش مراتع و جنگل‌ها در سلامت انسان پرداخت و گفت: با توجه به فرا رسيدن فصل گرما و خشك شدن مراتع ضروري است كه با اتخاذ تمهيدات لازم از وقوع هرگونه آتش‌سوزي احتمالي پيش‌گيري نماييم.

فرماندار خرم‌آباد ضمن تقدير از اعضاي ستاد پيش‌گيري از وقوع  آتش در مراتع، عملكرد اين ستاد در سال گذشته را بسيار مؤثر دانست و گفت با انجام اقدامات مؤثر اين ستاد پارسال آتش‌سوزي مراتع به حداقل رسيد و محدود آتش‌سوزي‌هاي به وقوع پيوسته نيز با تصميم‌گيري سريع و اقدام به موقع با حداقل خسارات مهار گرديد.

ولي‌پوري به نقش صدا‌و‌سيماي مركز لرستان در اطلاع‌رساني و تنوير افكار عمومي اشاره نمود و اظهار داشت: صدا‌و‌سيما داراي ظرفيت‌هاي بالايي در راستا آگاهي‌بخشي به مردم استان بوده و در صورت استفاده از اين پتانسيل‌ها مي‌توان كمك شاياني به حفظ جنگل‌ها و مراتع نمود.

فرماندار خرم‌آباد از مسوولان جهادكشاورزي و منابع طبيعي شهرستان خواست تا با ايجاد آتش بر در مراتع و آموزش‌هاي لازم به دهياران و شوراها در روستاها از وقوع هرگونه آتش‌سوزي در مراتع جلوگيري نمايند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا