یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جلسه‌ی هماهنگی اعزام هیأت تجاری بازاریابی لرستان به اقلیم کردستان عراق در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش يافته، در این جلسه که با حضور بازرگانان و اعضای هیأت 26 نفره‌ی اعزامی به عراق برگزار شد، مدیرعامل شرکت مدیریت صادرات «چکاد مبتکران هاما» گفت: کردستان عراق یک بازار ویژه است که ضرورت دارد ایرانی‌ها هم به دلیل هم‌مرزی و هم به لحاظ اشتراکات فرهنگی به آن توجه بیشتری داشته باشند.

"حسین عطری‌روزبهانی" با اشاره به این‌که در زمان جنگ ارتباطات خوبی بین اقلیم کردستان و مرزنشینان ایرانی شکل گرفت افزود: کُردها هنوز آن روزها را از یاد نبرده‌اند و تمایل زیادی برای ارتباطات دوسویه دارند.

وی تصریح کرد: در چهار شب اقامتی که در سلیمانیه و اربیل داریم، تدارک ملاقات‌هایی را با تشکل‌ها و اتاق‌های بازرگانی در زمینه‌های مختلف اقتصادی دیده‌ایم که امیدواریم در قالب این جلسات به نتایج دلخواه‌مان برسیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت صادرات «چکاد مبتکران هاما» با تأکید بر ضرورت انجام روانشناسی بازار توسط اعضای هیأت اعزامی، گفت: هر کدام از عزیزان در حیطه‌ی کاری خود قبل از هر چیز ضرورت دارد اطلاعات تکمیلی مقصد را به دست بیاورند و بر اساس آن نسبت به برقراری ارتباط و همکاری دوجانبه اقدام نمایند.

گفتنی است هیأت اعزامی اتاق خرم‌آباد سیزدهم خردادماه جاری به اقلیم کردستان عراق اعزام می‌شود.

 

 

 

كرم‌رضا تاج‌مهر

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا