یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رييس‌جمهور با تأکيد بر اهتمام مستمر دولت براي شکستن مقاومت‌هاي پيش روي اجراي طرح‌هاي بنيادين، گفت: دولت مصمم است با تمام توان ساختارهاي مالي و بانکي را اصلاح کند.

 

به گزارش يافته، محمود احمدي‌نژاد در جمع اعضاي شوراي اداري استان لرستان در فرودگاه خرم‌آباد در ابتداي اظهارات خود، لرستان را ديار مجاهدان، عالمان و عارفان دانست و از تعهد و صداقت مردم اين خطه و همراهي آنان با دولت، تجليل کرد.

در ابتداي اين جلسه، استاندار لرستان، وزير نيرو و وزير راه و شهرسازي در سخنان جداگانه‌اي گزارشي از روند اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي استان لرستان، ارائه کرد.

رييس‌جمهور با اشاره به ضرورت تلاش براي رفع مشکلات مردم و برطرف کردن موانع از مسير پيشرفت کشور، بر عزم قاطع دولت براي خدمت‌رساني بي‌وقفه به ملت تأکيد کرد.

احمدي‌نژاد با انتقاد از کساني که مشکلات اقتصادي کشور را حاصل اجراي طرح‌هاي مهمي مانند، مسکن مهر، هدفمندي‌يارانه‌ها و بنگاه‌هاي زودبازده مي‌دانند، اظهار داشت: دشمني‌هايي که با اين دولت و به بهانه‌هاي مختلف صورت مي‌گيرد، ناشي از پافشاري دولت بر عدالت است.

وي عزم دولت براي توزيع عادلانه ثروت و حمايت از اقشار و طبقات پايين جامعه را مورد تأکيد قرار داد و گفت: متأسفانه هر طرحي که از سوي دولت براي توزيع ثروت در کشور اجرا مي‌شود با مخالفت‌هاي گسترده‌اي روبه‌رو مي‌گردد.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا